2 uri
Najbolj brani članki danes
2 uri
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
3 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
4 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
5 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 3
5 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
5 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
6 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
7 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
7 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
7 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
8 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
8 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
8 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
9 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
9 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
9 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
10 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Reagan sporočil: 145
Zadnja sprememba: Reagan 07.10.2015 11:37
Moje mnenje je, da vsi proizvajalci bolj ali manj prilagodijo software na način, da njihovo vozilo pride čez test. Razlika je le v načinu kako avto zazna da je na testni progi in kako dobro je to skrito v programu.
V to jih silijo nesmiselne zahteve po nedosegljivo majhnih emisijah politično obtoženih plinov.
To se je počelo že preden so motorji dobili računalnike. Pred tehničnim pregledom se je vplinjač nastavilo tako da je motor pač imel tiste predpisane izpuste, čeprav je drugače slabo deloval. Po tehničnem pregledu pa se ga je ponovno nastavilo tako da je motor gladko tekel in dobro vlekel.
V ZDA temu rečejo 'Tweaking' in je bil včasih skoraj narodni šport.
Podobno se je pri dizlih nastavilo 'boš pumpo' da na tehničnem ni kadil, čeprav se je sicer komaj privlekel do pregleda.
Ko so v avte prišli računalniki so pa to znali že sami narediti, brez zunanjega posega.
To sedaj z Volkswagnom je le vrh ledene gore in le nemarnosti programerjev je pripisati da so jih odkrili. Pravilno bi bilo da si pogledamo v oči in nesmiselne omejitve zamenjamo z realno dosegljivimi. Ne verjamem pa da bomo to storili, saj bi mnoge samopovzdignjene eminence morale priznati da so navadni bleferji in idioti. Namesto tega bomo še z večjo ihto lovili čarovnice.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen