9 min
Ko se upokoji vodja gradnje
39 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier 2
1 ura
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
2 uri
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
2 uri
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
3 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
3 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
3 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
4 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
4 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
5 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
5 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
7 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
7 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
7 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.300
Seveda je.

S tem sem se srečal na faxu ko smo simulirali zgorevanje v di motorju. In gospa termodinamika je vedno znova dokazovala da so emisije nox-ov korelirane z obremenitvijo oziroma srednjim efektivnim tlakom v valju.

In ta mora bit pri motorjih z manjso kubaturo v istem vozilu visji kot pa pri motorju z vecjo gibno prostornino. Pri enakem vozilu in enakem rezimu voznje morata oba motorja na vztrajnik metati enako stevilo kilowattov.

Zato me to da sta passat in jetta prebijala meje z 2.0 motorjem, bmw z 3.0 motorjem pa ne, niti pretirano ne cudi. Cudi me da sta merila tako močno prebijala...

In prihajamo do problema. Lab testi bojda pokaže da lahko avto industrija izdela vozilo ki ustreza nekim postavljenim ekološkim merilom.. To potem zapišejo v EURO uredbe. Se naredi test na cesti je pa "O pizda tega pa nismo predvideli". In ta zajeb imajo na obeh straneh atlantika. Kot bi letala trstirali samo na letalski pisti.

Okol VW pa vse to močno spominja na Ford Pinto afero. Tisti avtomobilčki niso tako množično v luft leteli. Tezava je bila da je vodstvo VEDELO za možnost da lahko a je ocenilo da je ceneje plačevat odškodnine in dat na cesto nevaren avto, kot pa imet strošek s spremembo zasnove avtomobila.

VW avti sicer niso nevarni za voznjo. A v obeh primerih gre za corporate negligence in tam USA ne pozna milosti. Kazen sicer ne bo 18 miljard (to VW pokoplje). Bo pa celokupen strošek tega zajeba imel 9 ničel. In spredaj ne bodo samo nule...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen