1 ura
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
1 ura
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
4 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
4 ure
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
4 ure
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
4 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
4 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
5 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
6 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
6 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
6 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
6 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
6 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
7 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
7 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
8 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
8 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
8 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
[bc123a]
> [0513ANITO]
> > He, he. Preseganje je bilo v nekaterih primerih za 40x, ne za 40%.
>
> To je posledica tega, kar midva skozi trobiva.
>
> Napredak v tehniki je minimalen, ker je stanje tehnike asimptotično približuje "carnotovemu izkoristku).
>
> Inženerji se borijo s promili, da izboljšajo izkoristke (tudi ostale lastnosti).
>
> Politiki pa predpisujejo skoke po par 10% naenkrat.
>
> Tako inženirjem ostane samo ena stvar za doseganje neživljenjskih skokov-zahtev, ki jih izvalijo politili. Zatekanje k PREVARAM.

S prvim delom diagnoze se absolutno strinjam. Z zakljuckom pa ne. Veliki playerji lepo sodelujejo v tem spilu, ker upajo, da bodo na ta nacin potrosnike prepricali, milom ili silom, da se povsem vozne avtomobile vrzejo stran in kupijo njihov precenjen crap z android dashboardom in pritiklinami, ki jih sofer 80% ne rabi.
Nisem čisto prepričan, da bi z drugačnim pristopom ti danes kupoval cenejše avte. Za primer si poglej generalno aviacijo: Leta 1956 je nova Cessna 172 stala $8900, kar znese današnjih $77000. Danes praktično enak avion (če zanemarimo GPS in par dodatkov) stane $300k. Pri avionih v generalni aviaciji je običajno, da se jih izrabi do konca in danes dejansko letijo 40 in več let stari, temu ustrezen pa je tudi (skoraj neobstoječ*) razvoj, ekonomija obsega in posledično tudi cena.

Sicer ne bi polemiziral s teboj, ker je tu še kup neznank. Dejstvo pa je, da so danes avti neprimerno bolj dostopni kot letala, v preteklosti pa je bila dostopnost podobna. In dejstvo je, da obseg proizvodnje avtov stalno raste, obseg proizvodnje letal pa upada.

* Boscarol me bo tu spljuval, deloma upravičeno, ampak splošna slika pa je nekaj takega, kot sem napisal :-)

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(