45 min
Nemški proizvajalec komponent za avtoindustrijo Mubea zaganja proizvodnjo v Bosni
2 uri
Prevoznika Emirates in Flydubai po poplavah vzpostavljata normalne povezave
3 ure
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani 2
3 ure
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
7 ur
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
8 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
8 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
9 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
10 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3
21 ur
Najbolj brani članki danes
22 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
23 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
1 dan
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 9
1 dan
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 5
1 dan
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
1 dan
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 dan
Ko se upokoji vodja gradnje
1 dan
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Sila obetaven električni avto

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-88574 sporočil: 933
[Avto] Tema: Sila obetaven električni avto
[#2519194] 08.05.15 11:23 · odgovor na: drugmirko (#2519045)
Odgovori   +    1
[drugmirko]

zakaj? a bi raje videl, da ti jo -tako kot pri ostalih- prodajo in zaračunajo v pet mestnem evrskem znesku?
poleg tega z najemom odpadejo tudi skrbi okrog eventuelnega zmanjšanja njene kapacitete (skozi čas in število polnilnih ciklov), kakor tudi vse skrbi (in stroški) povezani z njeno reciklažo v primeru njenega "izdiha" ...in posledičnega ponovnega (najvrjetneje najmanj "visoko štirimestnega") zneska nabave nove..... vse to je v primeru rentanja baterije - Renaultov problem!

se pa strinjam, da bi znesek najema lahko bil par 10 evrov nižji.... ampak, kaj češ.... baterije so pač drage "ko zmijski znoj" in tudi Renault ni "dobrodelna organizacija".... so izbrali pač tak način "cenovnega bližanja" avtomobila kupcu. glede na cene Ion-a in ostalih "električarjev, ki se pnejo debelo prek 30k evrov, bi s prodajo baterije skupaj z avtomobilom tudi Zoe stala podoben, 30 ali celo 40k evrski znesek. z najemom in subvencijo so ga najmanj prepolovili.... vseno pa morajo pokrit vsaj del "nabavne" cene baterij, če ne tudi kej zaslužit... na koncu koncev so, kot smo že zgoraj rekli, "profitna" in ne "dobrodelna" organizacija"....
Ja, naj ceno baterij vklučijo v prodajno ceno tako kot to dela konkurenca. Zraven pa dajo še garancijo 5 let/100k kot jo ima recimo Tesla. Pri roadsterjih po tolikem času še ni opaznega upada kapacitete baterij.

Tako bolje veš koliko te bo avto stal, cena najema se lahko kadarkoli spremeni. Zraven pa te s tem sigurno tudi priklenejo na pregrešno drage uradne servise/kontrolo baterij ipd.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen