5 ur
Najbolj brani članki danes
5 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
7 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 14.04.2015 12:36
[vickibedi]
Nekateri proizvajalci (mislim da Renault) ponujajo neke vrste najem baterije, plačuješ npr 50 EUR mesečno in potem s tem nimaš težav.
Twizzy = 50-72 EUR, ZOE = 79-122 EUR, e-Kango = 73-126 EUR. Ob predpostavki, da so baterije vsaj približno tako dobre, kot se hvalijo, je od 600/864 do 948/1512 EUR precej zasoljen letni obrok + zavarovalna premija za kritje odpovedi baterije.

Če te številke primerjaš s Teslo (8 let garancije za baterijo), cena Renaultove baterije z osemletno garancijo v prevodu znaša 4800 - 6912 EUR za majceni Twizy oziroma 7584 - 12096 EUR za bolj normalna ZOE in Kangoo. Ampak pri Tesli imaš vsaj teoretično šanso, da baterija po osmih letih dela še kakšen dan/teden/mesec/leto. Kaj pa narediš z Renaultovo baterijo po izteku najemne pogodbe? Neha delati? Ti jo zarubijo? Kako? Itn.
Pri ostalih je baterija velik problem, da ne omenjaš težave s prodajo rabljenih vozil, namreč cene bi bile glede na stanje baterije lahko zelo volatilne...
Jap. Še o zobatem jermenu se sprašuje pri rabljenih, kaj se ne bi za nekaj jurjev težko baterijo.
Zdaj pa vprašanje, zakaj se pri navadnih avtomobilih precej izpostavlja vprašanje precej visoke cene obvezne zamenjave zobatega jermena, pri elektrikarjih pa o roku in ceni zamenjave baterije ni kaj dosti prebrati. Rekel bi, da je oboje strošek, ki te doleti po cca 100-150 tisoč km oziroma 5-6 letih (ja, Tesla za baterijo in pogon daje 8 let/125.000 milj oz. neomejeno garancije).
forum.finance.si/?m=...411&single
P.S.: Za povrh cene baterij menda zelo hitro padajo in ni nemogoče, da se bo že čez nekaj let odprla fronta med ponudniki originalnih in neoriginalnih baterij. Najbrž ne bo enaka kot pri črnilih za tiskalnike, nekaj podobnosti pa le slutim.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen