Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 05.04.2015 13:16
Zanimiv intervju. Dober poskus tole s Teslo. Je možakar postal kaj nemiren? Pogrešam pa še nekaj vprašanj:

1. Kaj pravijo delničarji, ko vidijo 4 GEUR velik strošek in samo simbolično prodajo, ki životari v javnem inkubatorju in že nekaj (kriznih) let prinaša samo izgubo?

2. Ker je sta korporaciji Renault in Nissan menda v ta domnevni eko futurizem vrgla 4 GEUR, zdaj pa naj vanj mečejo davkoplačevalski denar še države in občine, je vprašanje, ali bosta korporaciji, ko (če) se bo ta futurizem prijel in bo (če) prinašal dobičke, kaj vrnili državam/občinam, ki so ju podpirale?

3. Pri primerjanju subvencij bi morali za vsako državo/regijo najprej izračunati, kakšno zmanjšanje izpustov prinaša električen avto. Če ima Francija večino elektrike iz jedrskih, Norveška pa mogoče iz hidro elektrarn, je pri njih učinek električnih avtov na izpuste seveda čisto nekaj drugega kot pri deželnih odvisnikih od TEŠ. Zato bi morala biti tudi z okoljskega stališča subvencija v Sloveniji samo delček njihove.

O paradoksu naftno obdarjene Norveške in njihove zagretosti za luksuzno električno Teslo bi se najbrž dalo napisati še marsikaj.

P.S.: Ljubljanska mestna oblast naj namesto sestankovanja z visoko postavljenimi korporativnimi lobisti svoji raji raje razloži, zakaj je LPP v silni skrbi za okolje v zadnjih letih kupil novih 70 avtobusov, ampak samo 20 na plin.
Posodabljanje voznega parka mestnega potniškega prometa LPP je v zadnjih petih letih občutno prispevalo k udobnemu potovanju z mestnimi avtobusi in obenem izboljševanju zdravega življenjskega okolja. Sedemdeset novih, okolju prijaznih avtobusov, ki smo jih v zadnjih letih kupili in ki izpolnjujejo standard Euro 4 in Euro 5, ter dvajset metanbusov za lepše in bolj zdravo okolje, čistejši zrak in nižjo raven hrupa, bo prepričalo še najbolj vnete zagovornike potovanj z osebnimi vozili v urbanih območjih. Z vzpostavitvijo polnilnice smo z Energetiko Ljubljana pridobili tudi idealne razmere za vozni park, katerega število metanbusov, tako načrtujemo, bi se lahko do leta 2016 povečalo še za 40 avtobusov.
Ste vedeli? Da motor avtobusa na zemeljski plin oziroma na metan izpolnjuje najstrožje kriterije glede izpustov in ustreza standardu EEV, kar pomeni, da je izpust delcev, ki merijo le nekaj tisočink milimetra in so drugače škodljivi človeku in okolju, skoraj ničen. Prav tako so vsebnosti ogljikovega monoksida (CO), dušikovih oksidov (NOX) in ogljikovodikov (HC) izrazito nizke. V primerjavi z dizelskim motorjem Euro 4 izpusti avtobus na metan ali metanbus 80 do 90 % manj dušikovih oksidov (NOX). V primerjavi z najstarejšimi avtobusi izpustijo metanbusi za 10 % manj CO2.
www.lpp.si/info-za-p.../metanbusi
www.siol.net/avtomot...telis.aspx

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen