19 min
Špekulacija: ali je Ivan Anušić novi Plenković?
23 min
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2)
31 min
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
33 min
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov
41 min
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 1
54 min
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
1 ura
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
1 ura
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
2 uri
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
2 uri
Slovenski Siemens prejemnik nagrade feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
2 uri
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
3 ure
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
3 ure
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
3 ure
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi
4 ure
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč
4 ure
Apple bo morda pričel s proizvodnjo iPhonov v Indoneziji
4 ure
Terme Olimia sredi več kot 60-milijonskih naložb
5 ur
Kaj preostane kmetiji, ki zamuja z odplačevanjem posojila

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Vožnja proti dobičku

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: Vožnja proti dobičku
[#2443745] 12.08.14 12:44 · odgovor na: anon-154083 (#2443731)
Odgovori   +    1
[jani1974]
Jaz samo ne razumem, zakaj so ga šli lomiti s tem malim volanom in instrumenti nad njim. Enako kot že prej Citroen z fiksnim sredinskim delom volana, ki so ga vmes že opustili.
Zelo majhnemu odstotku ljudi bo to tako všeč, da bodo zaradi tega kupili ta avto, dosti večjemu odstotku ljudi pa bo to nenavadno in tvegano in bodo raje poiskali klasiko.
eh... na ta majhen volan in istrumente nad njimi se pač navadiš tako, kot na vsako posebnost tega ali onega proizvajalca... tudi za Citroenov volan s fisno sredico... vendar ti zanj, iz lastne ozkušnje, lahko povem, da je bil "next best thing since sliced bread"!! še posebej, če je na volanu kej več kot 4 knofi za upravljanje raznih funkcij... za uporabo "na slepo" ga ni lepšega, če ti ta gomila knofof stoji konstantno "pribita" na enem mestu, istočasno pa, ne glede na to kako je v danem trenutku obrnjen volan, le "premik palca stran"... ;).
imam kar nekaj znacev, ki so se hudo zmrdovali nad to "posebnostjo" v njihovih takratnih C4-kah in C5-kahi n se zmano veselo prerekali okrog tega, pa danes vsi do enega pri svojih novih (ne nujno Citroen) modelih najbolj pogrešajo prav ta volan ;).

je pa res, da bi ta volan rabil vsaj še "eno generacijo" razvoja (tisti v C5 je bil že občutno boljši od tistega v C4/C4P), da bi postal še bolj nemoteč in uporaben... za vozila tipa C5 ali C6, še sploh pa za Pikasoje je bil ta volan idealen... ne bi ga tlačil pa v kakšnega M3 bemveja...

nehali so ga delat pa predvsem zaradi stroškov!

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen