Fructal .... Lj mlekarne ....NKMB ..... eni prodani drugi propadajo
.... mlatenje prazne slame. Kaj se pa dejansko dogaja? Komunikacija
med denarnico in trženjem bogega slovenca ne prenese tega
nakladanja. Vse lepo in prav ampak kaj to pomaga janezu, metki,
frnaclnu .... in kakšni dosežki so sploh to? Zakaj te "agencije" ne
delajo kaj pametnega kot recimo svetovanje podjetju - "izvoz naših
produktov" (to nas bo edino rešilo) v tujino in naj tam potem
merijo uspešnost s poplavo izdelkov/uslug, ki so tako "dodelani" ,
v vsakem pomenu, da bi naši ostali na "dnu police" Doma pa
nakladanje ... bla bla "kratkoročna in dolgoročna trženjska in
komunikacijska strategija, dostopne raziskave za objektivno
spremljanje rezultatov, partnersko sodelovanje, prodorne kreativne
ideje, hrabrost in odločnost pri odločanju, odkritost pri
pogovorih, širina pri razumevanju ožjega in širšega." Zbudite se!