Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-24405 sporočil: 280
Učitelj v osnovni šoli dela povprečno 5 ur v šoli, 3 ure se mu priznajo za priprave doma, v razredu pa sta tudi po dva učitelja, Štrukelja pa bo pobralo od nadčloveških obremenitev.Pa saj nas bo vrag vzel!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 698205

Strani: 1

anon-105255 sporočil: 3.738
Let's face it: delovnih mest ni, zato si jih moramo zmišljevati. Krivci so predvsem merkantilisti v aziji.
babi2 sporočil: 3.480
[0628Vinar]
Učitelj v osnovni šoli dela povprečno 5 ur v šoli, 3 ure se mu priznajo za priprave doma, v razredu pa sta tudi po dva učitelja, Štrukelja pa bo pobralo od nadčloveških obremenitev.Pa saj nas bo vrag vzel!
Poznam veliko učiteljev, ki preko t.i. delavskih univerz učijo in dodatno služijo. Če bi bili tako obremenjeni, bi si ne iskali dodatnega dela. Pet efektivnih ur na dan pa je že preko norme, običajo so le štiri. Sicer kako bi lahko bil stečajni upravitelj Mure, ki stanuje v Žalcu, je pa še profesor na dveh šolah v Trbovljah????Za takšne stvari moraš biti že fenomen.
anon-10899 sporočil: 76
[0628Vinar]
Učitelj v osnovni šoli dela povprečno 5 ur v šoli, 3 ure se mu priznajo za priprave doma, v razredu pa sta tudi po dva učitelja, Štrukelja pa bo pobralo od nadčloveških obremenitev.Pa saj nas bo vrag vzel.
Rad bi omenil, da so imeli razredi pred 50 leti po 40 učencev, danes jih je menda približno 20. Na razredni stopnji je bil za razred le en učitelj, danes menda 2. Včasih je pouk potekal v učilnicah z opremo še iz časov Avstroogrske, v šoli ni bilo centralnega ogrevanja, ni bilo delovnih zvezkov, danes menda brez njih ne gre, včasih v šoli ni bilo t.i. strokovnega teama, učitelji na razredni stopnji so bi samo s srednjo šolo, v šoli je bil en klavir, ena violina, en episkop, en diaprojektor, en radijski sprejemnik, en magnetofon, nekaj učil za pouk fizike in kemije, karte osvobajajoče Afrike so bile s pomočjo episkopa narejene v šoli v večernem času, posnetki glasbe B. Smetane so bili narejeni s snemanjem iz direktnih oddaj Radia Ljubljana prav tako v večernih urah, danes pa obstojajo CD in DVD, ki jih je možno kupiti z ustreznimi posnetki skladb. Ni bilo televizijskih sprejemnikov, v šoli ni bilo PC, ni bilo interneta. Učbeniki so veljali več let. Danes se spreminjajo učbeniki za matematiko, čeprav se od Euklida ta še ni spremenila. Danes je manj učencev in več učiteljev, manj otrok in več učbenikov, manj zaposlenih in več brezposelnih. Brez zamere. Odgovorni za šolstvo in prosveto pozabljajo na poslanstvo šole in je ta v preveliki meri postala "posel" nekaterih. Učenci pa imajo v precejšnji meri vprašljivo znanje, saj je premalo utrjevanja snovi. Menim, da se gleda predvsem količina in manj kvaliteta znanja. Pozabljanje na vzgojo učencev v učnem procesu ter na moralna in etična načela pa že ima odraz v vsakodnevnem življenju.
anon-10899 sporočil: 76
[0628Vinar]
Učitelj v osnovni šoli dela povprečno 5 ur v šoli, 3 ure se mu priznajo za priprave doma, v razredu pa sta tudi po dva učitelja, Štrukelja pa bo pobralo od nadčloveških obremenitev.Pa saj nas bo vrag vzel.
Rad bi omenil, da so imeli razredi pred 50 leti po 40 učencev, danes jih je menda približno 20. Na razredni stopnji je bil za razred le en učitelj, danes menda 2. Včasih je pouk potekal v učilnicah z opremo še iz časov Avstroogrske, v šoli ni bilo centralnega ogrevanja, ni bilo delovnih zvezkov, danes menda brez njih ne gre, včasih v šoli ni bilo t.i. strokovnega teama, učitelji na razredni stopnji so bi samo s srednjo šolo, v šoli je bil en klavir, ena violina, en episkop, en diaprojektor, en radijski sprejemnik, en magnetofon, nekaj učil za pouk fizike in kemije, karte osvobajajoče Afrike so bile s pomočjo episkopa narejene v šoli v večernem času, posnetki glasbe B. Smetane so bili narejeni s snemanjem iz direktnih oddaj Radia Ljubljana prav tako v večernih urah, danes pa obstojajo CD in DVD, ki jih je možno kupiti z ustreznimi posnetki skladb. Ni bilo televizijskih sprejemnikov, v šoli ni bilo PC, ni bilo interneta. Učbeniki so veljali več let. Danes se spreminjajo učbeniki za matematiko, čeprav se od Euklida ta še ni spremenila. Danes je manj učencev in več učiteljev, manj otrok in več učbenikov, manj zaposlenih in več brezposelnih. Brez zamere. Odgovorni za šolstvo in prosveto pozabljajo na poslanstvo šole in je ta v preveliki meri postala "posel" nekaterih. Učenci pa imajo v precejšnji meri vprašljivo znanje, saj je premalo utrjevanja snovi. Menim, da se gleda predvsem količina in manj kvaliteta znanja. Pozabljanje na vzgojo učencev v učnem procesu ter na moralna in etična načela pa že ima odraz v vsakodnevnem življenju.

Strani: 1