Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek LDS: Janković načrtuje pretirano pozidavo Ljubljane
sporočil: 2.568
okrepijo naj javni promet in to tako, da bodo avtobusi parkirani
kar na cesti en za drugim...
sporočil: 690
Ni bojazni da nebi ZARES in LDS podprla župana Jankovića, to je
zgolj taktika da jim bo župan zrihtal denar in posle strankam in
ljudem iz recimo Ultra itd, stranke so pač lačne denarja za glasove
ki mu jih bodo za uzvrat zrihtali na lokalnih volitvah. Roka roko
umije ! Igra levičarjev, ki ji ne kaže nasesti.
sporočil: 3.738
Lol, kako lahko sploh voliš te paradajzarje s kanglo na glavi? To s
pozidavo je edina pametna jankovičeva ker bo le tako lahko dokončno
sesul gradbeniško mafijo. Na žalost drugi projekti-->bolj poden,
začenši z Emoniko ki že še ne stoji.
sporočil: 790
Morali bi namesto štadiona, narediti poglobitev želežnišlih prog, s
tem bi za 40% povečali propustnost Ljubljane. Železnice bi lahko
zgornji del oddajale , avtobusnem podjetjem za postajo itd. Ali pa
bi naredili prostor za mestno železnico(nad ali pod cesto).
Absolutno pa parkirne hiše morajo izven mesta, da ne bo mesto umrlo
od slabega zraka, mestni prevoz pa na plinski ali električni pogon.
sporočil: 2.904
Vse to je le igra za naivneže s strani LDS, vse kar bo Zoki
predlagal bodo sprejeli, sej so vsi iz istega gnezda samo različne
'priimke' imajo.
sporočil: 3.738
Lol, kašna pozidava z državnim denarjem? Če misliš nakup stanovanj
od MOLa od Vegrada in ostalih OK, ampak sama sprememba namembnosti
še nič ne pomeni. Sicer pa stanvanja za invalide in ostale morajo
bit, saj ne pričakuješ, da bodo živeli v pasji uti od Zoranovega
ali tvojega psa? Sicer ti nihče ne brani, da se preseliš iz
MOLotovke npr v Maribor, Gorico ali Karači.
sporočil: 2.361
[NavadniNimda]Bodi realen. V Titovi Ljubljani bi Zorana Jankoviča lahko premagal samo Milan Kučan.
Tako se dela LDS!
Pričnite z iskanjem kakega kandidata, ki bi na naslednjih županskih volitvah lahko premagal Jankovičevce.
sporočil: 4.404
eh,ko ste pa dobival desettisoče evrov na let je blo pa vse
ok:)
no,kokrkoli,lublana ne rab 40000 stanovanj(za koga neki?a bomo še uvažal delovno silo?) ker je že prenabutana,kdor ne verjame naj gre ob treh na cesto..
no,kokrkoli,lublana ne rab 40000 stanovanj(za koga neki?a bomo še uvažal delovno silo?) ker je že prenabutana,kdor ne verjame naj gre ob treh na cesto..
sporočil: 4.590
Hm, kolikor je meni znano, je precej svetnikov iz Jankovićeve liste
članov LDS in Zares. Se morda motim?
Pri naslednjih parlamentarnih volitvah bi bilo dobro pobarati ti dve stranki glede njunega stališča do dela teh patronov v mestnem svetu.
Pri naslednjih parlamentarnih volitvah bi bilo dobro pobarati ti dve stranki glede njunega stališča do dela teh patronov v mestnem svetu.
sporočil: 680
[NavadniNimda]
> > Država in MOL-otovka si sposojata denar v mojem imenu (in v imenu milijonov nategnjenih davkoplačevalcev?Khmm - milijoni nategnjenih davkošlčevalcev? V Sloveniji???
sporočil: 18.832
[MF-292763]Železnice bi lahko poglobitev želežniških prog dosegle tako, da bi poglobitev plačale z zemljišči, ki bi jih ob poglobitvi pridobile. Taka rešitev bi bila zelo ekonomična za železnice in za kupce pridobljenih zemljišč. Država bi lahko pognala potrebne investicije in se rešila dela brezposelnosti.
Morali bi namesto štadiona, narediti poglobitev želežnišlih prog, s tem bi za 40% povečali propustnost Ljubljane. Železnice bi lahko zgornji del oddajale , avtobusnem podjetjem za postajo itd. Ali pa bi naredili prostor za mestno železnico(nad ali pod cesto). Absolutno pa parkirne hiše morajo izven mesta, da ne bo mesto umrlo od slabega zraka, mestni prevoz pa na plinski ali električni pogon.
sporočil: 2.361
[NavadniNimda]Ja. Vsaj še za desetletje ali dve.
> [abraxas]
> > [NavadniNimda]
> > Tako se dela LDS!
> >
> > Pričnite z iskanjem kakega kandidata, ki bi na naslednjih županskih volitvah lahko premagal Jankovičevce.
>
> Bodi realen. V Titovi Ljubljani bi Zorana Jankoviča lahko premagal samo Milan Kučan.
Skratka "we are fucked"?
sporočil: 3.738
Jest prov dobr vem, da je vse to en velik zajeb, da stare luknje po
Lj. niso vredne 3k po tok kolkor jih prodajate, po kolikor ste se
zapufali in zato zagovarjam, ob dejstvu, da vem da gradbena cena ni
2,5k++ (po kolikor se prodaja), se spremeni dodatno zemljišča v
namen gradnje, ker bo le tako cena se znižala in omogočila mladim
prihodnost. Vem da je stanovanj že zdaj preveč, a kaj ko se zaradi
tebi podobnih ne bo zgodilo nič in bomo vse to plačali mi, ali pa
bo vse propadlo. Torej naj čimprej vse propade, ker se ne bo
spremenilo nič. Z Jankovičem ali brez, stadiona, novih zgradb, ter
ostalih novitet pa ne more nihč odnesti. Me pa sploh čudi, da je
t.i. samooklicani libertalec, zagovornik trga, volilec najbolj
skorumpirane možne opcije LDS-->to veliko pove.
sporočil: 122
[NavadniNimda]Ej, NavadniNimda, a ti je kdo user name sunil in piše namesto tebe ? ! ?
[sjeraj]
Hkrati pa zaradi povečane ponudbe pada še cena obstoječim stanovanjem, za nakup katerih so se nekateri ljudje morali pošteno zakreditirati. A ti res ne razumeš, da tu ne gre za gola stanovanja, ampak za natego stoletja?
Beri naprej samo v primeru, da si dejansko to ti napisal:
Za tebe, borca za prosti trg, bi pričakoval da boš prvi pozdravil to spremembo (povečano ponudbo) da bo končno trg postavil realno ceno stanovanj, ne pa neko komunistično delegiranje, kje bo kdo kaj gradil, pa gradbena dovoljenja za prijatelje itd.
PS: Bojim se, da bo veljalo še naprej komunistično delegiranje, kje bo kdo kaj gradil, pa gradbena dovoljenja za prijatelje, le nekdo drug iz iste (koimunistične) familije bo pobiral smetano.
PPS: V Ljubljani je potrebno naredit bivalnih enot za cca. 50k - 100k prebivalcev, potem se lahko šele pogovrajamo o tramvaju, optimizaciji javnega prometa, od kdaj je pa še vas imela mestno infarstrukturo.
sporočil: 3.914
Kaj se pa ritolizniki zdaj oglašajo saj so LDS in ZARES vse
požegnali z dvigom rok v mestnem svetu ali se motim?
sporočil: 1.067
[abraxas]Mogoče tud Tito osebno, če bi bil še živ ;)
> [NavadniNimda]
> Tako se dela LDS!
>
> Pričnite z iskanjem kakega kandidata, ki bi na naslednjih županskih volitvah lahko premagal Jankovičevce.
Bodi realen. V Titovi Ljubljani bi Zorana Jankoviča lahko premagal samo Milan Kučan.
sporočil: 842
40.000 stanovanj my ass! Po betoniranju Stožic in ožjega mestnega
središča, če bodo seveda projekti sploh kdaj zaključeni, ker zgodi
se nam lahko tudi "double dip", bo mestna blagajna ostala prazna,
dolgovi pa se bodo nagrmadili. Ljubljano čakajo dolga leta
odplačevanja dolgov, ko ne bo razvoja in bo glavna tema iskanje
idej, kako uporabiti infrastrukturo, zgrajeno v obdobju župana
Jakovića.
Zato vas sprašujem, od kje občini sredstva za gradnjo 40.000 stanovanj (upoštevajmo, da je zasebni sektor s stanovanji (pre)zasičen in ni pripravljen na nove naložbe)?
Izjava LDS je samo poceni predvolilni manever, ki naj bi načrtom župana dal dodatno težo, brezdomcem pa neko lažno upanje...
Zato vas sprašujem, od kje občini sredstva za gradnjo 40.000 stanovanj (upoštevajmo, da je zasebni sektor s stanovanji (pre)zasičen in ni pripravljen na nove naložbe)?
Izjava LDS je samo poceni predvolilni manever, ki naj bi načrtom župana dal dodatno težo, brezdomcem pa neko lažno upanje...
sporočil: 1.393
[Aleister]Pa si kdaj videl kakšen konkreten izračun, za koliko bi morali prodati m2 zemljišča nad tiri, da bi se poglobitev financirala? Takole od oka, 1,5 Mrd EUR / 500.000m2 (toliko navajajo protagonisti, mogoče jih je v resnici tudi pol manj) = 3000 EUR/m2.
> [MF-292763]
> Morali bi namesto štadiona, narediti poglobitev želežnišlih prog, s tem bi za 40% povečali propustnost Ljubljane. Železnice bi lahko zgornji del oddajale , avtobusnem podjetjem za postajo itd. Ali pa bi naredili prostor za mestno železnico(nad ali pod cesto). Absolutno pa parkirne hiše morajo izven mesta, da ne bo mesto umrlo od slabega zraka, mestni prevoz pa na plinski ali električni pogon.
Železnice bi lahko poglobitev želežniških prog dosegle tako, da bi poglobitev plačale z zemljišči, ki bi jih ob poglobitvi pridobile. Taka rešitev bi bila zelo ekonomična za železnice in za kupce pridobljenih zemljišč. Država bi lahko pognala potrebne investicije in se rešila dela brezposelnosti.
sporočil: 8.460
[alek14]
Osebni javni promet je potrebno favorizirati,
Kako si to predstavljaš
-kot avto na izposojo mogoče
sporočil: 998
[bps123]Ne vem če gre pri LDS za kak manever, mislim samo da ne bodo več pustili Jankoviču da počne kar se mu zljubi. Baje a kar ne marajo znotraj LDS.
40.000 stanovanj my ass! Po betoniranju Stožic in ožjega mestnega središča, če bodo seveda projekti sploh kdaj zaključeni, ker zgodi se nam lahko tudi "double dip", bo mestna blagajna ostala prazna, dolgovi pa se bodo nagrmadili. Ljubljano čakajo dolga leta odplačevanja dolgov, ko ne bo razvoja in bo glavna tema iskanje idej, kako uporabiti infrastrukturo, zgrajeno v obdobju župana Jakovića.
Zato vas sprašujem, od kje občini sredstva za gradnjo 40.000 stanovanj (upoštevajmo, da je zasebni sektor s stanovanji (pre)zasičen in ni pripravljen na nove naložbe)?
Izjava LDS je samo poceni predvolilni manever, ki naj bi načrtom župana dal dodatno težo, brezdomcem pa neko lažno upanje...
sporočil: 1.403
Nova stanovanja so nujno potrebna.
Včasih je bilo normalno da si mlada družina začne zidati hišo ali kupi 80m2 veliko stanovanje, danes pa 20 let kredita za 42 m2 stanovanje.
Drugače pa je BDP zrasel za 10x kvaliteta življenja pa ravno zaradi preveč omejene gradnje stanovanj pa vztrajno pada.
Včasih je bilo normalno da si mlada družina začne zidati hišo ali kupi 80m2 veliko stanovanje, danes pa 20 let kredita za 42 m2 stanovanje.
Drugače pa je BDP zrasel za 10x kvaliteta življenja pa ravno zaradi preveč omejene gradnje stanovanj pa vztrajno pada.
sporočil: 1.503
[Aleister]Kako pa pridobiš zemljišča s poglobitvijo železniških prog ??? Tudi pri poglobitvi železniških prog so le-te zgrajene na istem zemljišču kot bi bile brez poglobitve !
> [MF-292763]
> Morali bi namesto štadiona, narediti poglobitev želežnišlih prog, s tem bi za 40% povečali propustnost Ljubljane. Železnice bi lahko zgornji del oddajale , avtobusnem podjetjem za postajo itd. Ali pa bi naredili prostor za mestno železnico(nad ali pod cesto). Absolutno pa parkirne hiše morajo izven mesta, da ne bo mesto umrlo od slabega zraka, mestni prevoz pa na plinski ali električni pogon.
Železnice bi lahko poglobitev želežniških prog dosegle tako, da bi poglobitev plačale z zemljišči, ki bi jih ob poglobitvi pridobile. Taka rešitev bi bila zelo ekonomična za železnice in za kupce pridobljenih zemljišč. Država bi lahko pognala potrebne investicije in se rešila dela brezposelnosti.
sporočil: 3.738
[jurenovak]Se strinjam veča al manj v celoti, pri Nimdi pa imam občutek, da boglasen le, dokler se gre za njegovo lastno rit. V tem kontekstu je potem odločitev, tudi LDS logična.
Za tebe, borca za prosti trg, bi pričakoval da boš prvi pozdravil to spremembo (povečano ponudbo) da bo končno trg postavil realno ceno stanovanj, ne pa neko komunistično delegiranje, kje bo kdo kaj gradil, pa gradbena dovoljenja za prijatelje itd.
PS: Bojim se, da bo veljalo še naprej komunistično delegiranje, kje bo kdo kaj gradil, pa gradbena dovoljenja za prijatelje, le nekdo drug iz iste (koimunistične) familije bo pobiral smetano.
PPS: V Ljubljani je potrebno naredit bivalnih enot za cca. 50k - 100k prebivalcev, potem se lahko šele pogovrajamo o tramvaju, optimizaciji javnega prometa, od kdaj je pa še vas imela mestno infarstrukturo.
PS. nikoli nisem volil nobene opcije, ki ji na prvo žogo lahko rečemo rdečkarska, zato se mi afnarije nekaterih tudi gravžajo. Zato še 1x nej gre vse v franže, Jankovič naj pa le dela na infrstrukturi, se ga bomo vsaj po nečem spominjali, tko da upam (nisem lublančan) da ga boste izvolili še 1x, (kljub temu, da je Kučanovc), ker se vsaj nekaj premika. Lahko pa si izvolite tudi novo Viko in si bodo žepe še naprej polnili, pa še nič naredili, če vam je ljubše.
sporočil: 1.269
[MF-292763]Precej bi lahko povečali pretočnost pa tudi varnost prometa z graditvijo dodatnh podhodov za pešce in kolesarje na večjih križiščih kot sta npr. Tivolska & Dunajska ter Tivolska & Celovška. Pri tem bi seved morali zagraditi prehod teh križišč pešcem & kolesarjem kot npr. v Londonu.
Morali bi namesto štadiona, narediti poglobitev želežnišlih prog, s tem bi za 40% povečali propustnost Ljubljane. Železnice bi lahko zgornji del oddajale , avtobusnem podjetjem za postajo itd. Ali pa bi naredili prostor za mestno železnico(nad ali pod cesto). Absolutno pa parkirne hiše morajo izven mesta, da ne bo mesto umrlo od slabega zraka, mestni prevoz pa na plinski ali električni pogon.
sporočil: 2
Ne smemo pozabit, da vsak Ljubljančan, ki se zaradi cenejših
nepremičnin preseli na obrobje Ljubljane, torej izven MOL, postane
davkoplačevalec v občini bivanja in ne tam, kjer si služi kruh.
Ergo, mogoče je smisel novih pozidav tudi v tem, da se s cenejšim
kvadratnim metrom aktivno prebivalstvo zadrži v Ljubljani. S tem bi
se izognili tudi dnevnim migrantom, ki z uporabo lastnega avta
namesto javnega prevoza znatno prispevajo k onesnaženosti
Ljubljane.
sporočil: 3.738
Zadnja sprememba: anon-105255 18.01.2010 16:30
[mar123]
Nova stanovanja so nujno potrebna.
Normalno da so nujno potrebna. Prav tako so nujno potrebna nova območja za ind. objekte, za obrt, pa za vse ostale družbene dejavnosti, če naj se ustvarijo tudi nova delovna mesta. Kdo pri zdravi pameti bo postavil tovarno v ind. coni in plačal za m2 recimo 150 evrov za kvadrat?