Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Pred vrati Volvova limuzina ES90 s 700 kilometri dosega in polnjenjem na ravni Porscheja
Strani: 1
sporočil: 746
Pred vrati Volvova limuzina ES90 s 700 kilometri dosega .... a
dajte no. Kaksnih 700 km???? Pri tem pa nisem zasledil podatka,
kako veliko baterijo ima ta avto.
Ko vzamem zenin avto EX30 in grem na avtocesto, mi "pije" okoli 30 KWh na 100 km. Pa je neprimerno manjsi avto in vozim se sam.
Pred kratkim sem bral test, ko so novinarji preizkusali prevoziti brez polnjenja, razdaljo med Munchnom in Berlinom (680 km). To razdaljo je uspel prevoziti samo Mercedes. Porsche tega ni zmogel. Tudi Tesla ne.
Poraba na avtocesti pa je bila med 27 in 30 KWh.
Zato dvomim, da je podatek za doseg, 700 km resnicen. Ce je to res, ima ta zverina okoli 200 KWh veliko baterijo. V kar pa mocno dvomim. Vsi proizvajalci na polno lazejo glede dosega. Pisejo, da ima porabo okoli 15 KWh na 100 km. Ko pa testirajo novinarji, je poraba do 40% visja. Ce pa upostevamo se mraz ali poletno vrocino, pa 4 potnike v avtu in nekaj prtlage... potem pa je bolje pes na pot.
Sem navdusen nad EV, ampak, to niso avtomobile za vsakega. Pa na zivce mi gre zavajanje s strani proizvajalcev, glede "dosega".
Ko vzamem zenin avto EX30 in grem na avtocesto, mi "pije" okoli 30 KWh na 100 km. Pa je neprimerno manjsi avto in vozim se sam.
Pred kratkim sem bral test, ko so novinarji preizkusali prevoziti brez polnjenja, razdaljo med Munchnom in Berlinom (680 km). To razdaljo je uspel prevoziti samo Mercedes. Porsche tega ni zmogel. Tudi Tesla ne.
Poraba na avtocesti pa je bila med 27 in 30 KWh.
Zato dvomim, da je podatek za doseg, 700 km resnicen. Ce je to res, ima ta zverina okoli 200 KWh veliko baterijo. V kar pa mocno dvomim. Vsi proizvajalci na polno lazejo glede dosega. Pisejo, da ima porabo okoli 15 KWh na 100 km. Ko pa testirajo novinarji, je poraba do 40% visja. Ce pa upostevamo se mraz ali poletno vrocino, pa 4 potnike v avtu in nekaj prtlage... potem pa je bolje pes na pot.
Sem navdusen nad EV, ampak, to niso avtomobile za vsakega. Pa na zivce mi gre zavajanje s strani proizvajalcev, glede "dosega".
sporočil: 1.059
[0313EKINX]Živjo,
Pred vrati Volvova limuzina ES90 s 700 kilometri dosega .... a dajte no. Kaksnih 700 km???? Pri tem pa nisem zasledil podatka, kako veliko baterijo ima ta avto.
Ko vzamem zenin avto EX30 in grem na avtocesto, mi "pije" okoli 30 KWh na 100 km. Pa je neprimerno manjsi avto in vozim se sam.
Pred kratkim sem bral test, ko so novinarji preizkusali prevoziti brez polnjenja, razdaljo med Munchnom in Berlinom (680 km). To razdaljo je uspel prevoziti samo Mercedes. Porsche tega ni zmogel. Tudi Tesla ne.
Poraba na avtocesti pa je bila med 27 in 30 KWh.
Zato dvomim, da je podatek za doseg, 700 km resnicen. Ce je to res, ima ta zverina okoli 200 KWh veliko baterijo. V kar pa mocno dvomim. Vsi proizvajalci na polno lazejo glede dosega. Pisejo, da ima porabo okoli 15 KWh na 100 km. Ko pa testirajo novinarji, je poraba do 40% visja. Ce pa upostevamo se mraz ali poletno vrocino, pa 4 potnike v avtu in nekaj prtlage... potem pa je bolje pes na pot.
Sem navdusen nad EV, ampak, to niso avtomobile za vsakega. Pa na zivce mi gre zavajanje s strani proizvajalcev, glede "dosega".
razumem tvoj gnev glede obljubljenega dosega. Delno je upravičen, v celoti pa vsekakor ne. Proizvajalci vselej napišejo vrednosti v dobrih, domala idealnih pogojih. Jaz jim pravim bele laži... Ker pa so pogoji isti za vse, si je mogoče predstavljati odstopanja, ki segajo od 10-15 pa vse do 50 odstotkov glede na kopico dejavnikov.
Tale volvo, kapaciteta baterije btw še ni znana, bo najbrž v praksi delal od 400 do 600 km. Približno tako kot naš testni mercedes-benz EQS na potovanju v nemški Alsfeld. www.finance.si/pmm/1.../a/9002776
Na avtocesti sem izmeril, da bi s polno baterijo prevozil 570 km, uraden doseg je 672 km. Poraba je bila okoli 20 kWh, sicer julija, to je manj kot mi te dni "pije" citroën ë-C3. Podatkom je torej, z nekaj rezerve mogoče verjeti. To dokazuje tudi moja izkušnja z domačim EV.
S taycanom sem lansko jesen s polno baterijo prevozil 450 km. To je sicer manj od uradnih podatkov, a ni slabo za avto s skoraj 900 konji...
www.finance.si/avto/.../a/9028804
sporočil: 746
Nisem jezen na proizvajalce zaradi zavajanja. Vem, da zavajajo.
Zato sem kupil EV kot drugi avto. Za voznjo okoli hise. Res je, da
imam malo tezjo nogo. Ampak, zena, ki se z njim vsak dan vozi
pocasi, ji trosi okoli 17 KWh na 100 km. Ampak, to so nizke
hitrosti. Od 40 pa do 80 km/h. Ce pa se 4 vsedejo v avto in se po
AC odpeljejo v Nemcijo, bodo morali na polnilnico ze po 300
km.
Ob vsej kopici podatkov, ki so predstavljeni pri tem avtu, proizvajalec ni predstavil velikosti baterije??? To je res nenavadno. In kar je tudi zelo pomembno, kaksna baterija je v tem avtu. Baterija namrec predstavlja vsaj 1/3 celotne vrednosti avta.
Ob vsej kopici podatkov, ki so predstavljeni pri tem avtu, proizvajalec ni predstavil velikosti baterije??? To je res nenavadno. In kar je tudi zelo pomembno, kaksna baterija je v tem avtu. Baterija namrec predstavlja vsaj 1/3 celotne vrednosti avta.
sporočil: 3.923
Hmmmmm, 680 konjev ?
Kaj je tu zelenega ?
No, pa 350 kw polnilnice so itak za vsakim vogalom.
Kaj je tu zelenega ?
No, pa 350 kw polnilnice so itak za vsakim vogalom.
sporočil: 3.923
Hmmmmm, 680 konjev ?
Kaj je tu zelenega ?
No, pa 350 kw polnilnice so itak za vsakim vogalom.
Kaj je tu zelenega ?
No, pa 350 kw polnilnice so itak za vsakim vogalom.
Strani: 1