Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj so evropski avtomobilisti proti omejitvam izpustov ogljikovega dioksida?
Strani: 1
sporočil: 1.223
Hkrati pri ACEA poudarjajo, da za prepočasna prehod k
elektromobilnosti in zmanjševanje izpustov niti niso krivi
proizvajalci, temveč trg, kupci.
Prepočasen? Trg in navade so se oblikovali desetletja, potem pa si EU birokrati izmislijo elektro/zeleni prehod in pričakujejo da bo elektro mobilnost brez infrastrukture zaživela čez noč. Vse kar se je ustvarilo čez noč je ogromno tržišče in odlični pogoji za kitajce in američane, ki do včeraj avtomobilske industrije niso niti imeli..
Prepočasen? Trg in navade so se oblikovali desetletja, potem pa si EU birokrati izmislijo elektro/zeleni prehod in pričakujejo da bo elektro mobilnost brez infrastrukture zaživela čez noč. Vse kar se je ustvarilo čez noč je ogromno tržišče in odlični pogoji za kitajce in američane, ki do včeraj avtomobilske industrije niso niti imeli..
sporočil: 1.149
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 26.02.2025 22:44
Nihče pa ni navedel glavnega razloga za "strah", ki bi moral biti
pred nakupom katerega koli e-avta. To je trajnost
tehnologije(!). (Še ustreznejše: trajnost vseh tehnologij,
komponent in opreme uporabljene v takšnih oziroma sodobnih
vozilih.) In s tem seveda samega prevoznega sredstva.Pa še kakšno podobno pomembnen "strah" bi lahko navedel, ki ga zgoraj ni videti. (Se ne čudim, zakaj tako ...)
sporočil: 746
[alpha7B5sn]Ah,to pa res ni nek "strah". EV niso kaj dosti razlicna od "obicajnih" avtomobilov. Razen baterije, seveda. Ki predstavlja kar 1/2 vrednosti celotnega avtomobila. Ostale komponente pa so podobne. Definitivno pa predstavlja okvara na bateriji izredno visok strosek. Od 12.000 EUR do 20.000 EUR.
Nihče pa ni navedel glavnega razloga za "strah", ki bi moral biti pred nakupom katerega koli e-avta. To je trajnost tehnologije(!). (Še ustreznejše: trajnost vseh tehnologij, komponent in opreme uporabljene v takšnih oziroma sodobnih vozilih.) In s tem seveda samega prevoznega sredstva.
Pa še kakšno podobno pomembnen "strah" bi lahko navedel, ki ga zgoraj ni videti. (Se ne čudim, zakaj tako ...)
Problem je tudi pri nesreci. Ce se malenkost poskoduje baterija, je avto "totalka" in ga lahko vrzes v kanto za smeti. Pri obicajnem avtomobilu ni noben del avtomobila tako drag, kot je pri EV baterija. Ki pa je definitivno neznanka. Noben prodajalec avtomobila ti ne zna povedati, kaksno baterijo ima avto. In tehnologije izdelave baterij se zelo hito menjajo. Tukaj vidim najvecjo tezavo. V bistvu kupujes "macka v zaklu"
sporočil: 3.922
Bruselj očitno načrtno uničuje avtomobilsko industrijo v EU.
Zanimivo, da se države ne zganejo, ki so te pajace poslale v Bruselj.
Nič strah.
Kot je lepo rekel Donald Trump.
Vsak si naj kupi avto, kot si ga želi !!!
Ali bencin, ali dizel, ali elektrika.
V Bruslju pa tega ne razumejo in na vse načine posiljujejo ljudi z električnimi avtomobili.
Zeleni fanatiki in histerija razogljičenja.
Zanimivo, da se države ne zganejo, ki so te pajace poslale v Bruselj.
Nič strah.
Kot je lepo rekel Donald Trump.
Vsak si naj kupi avto, kot si ga želi !!!
Ali bencin, ali dizel, ali elektrika.
V Bruslju pa tega ne razumejo in na vse načine posiljujejo ljudi z električnimi avtomobili.
Zeleni fanatiki in histerija razogljičenja.
Strani: 1