Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Pogajanja neuspešna, Volkswagnovi delavci gredo na ceste
Strani: 1
sporočil: 423
VW Passata ali Transporterja sploh ne moreš kupiti in ga prevzeti v
normalnem roku.
Oni pa odpuščajo zaradi pomankanja dela !?
Nekaj se tle dogaja, kar še ni bilo razloženo.
Oni pa odpuščajo zaradi pomankanja dela !?
Nekaj se tle dogaja, kar še ni bilo razloženo.
sporočil: 46
Odgovor do neke mere pojasnjuje dejstvo, da vse tovarne ne
proizvajajo vseh avtomobilov. Za proizvodnjo modela Passat namreč
skrbi Škoda, saj si proizvodnjo deli z modelom Škoda Superb.
Tovarne oziroma proizvodne linije so namreč prilagojene posameznim
modelom, zato na nekaterih lokacijah prihaja do pomanjkanja
zanimanja za posamezne modele, posledično pa tam tudi primanjkuje
dela.
sporočil: 46
Tako je, to je nenazadnje tudi razlog za zaprtje Audijeve tovarne v
Bruslju, kjer so proizvajali model Q8 e-tron
sporočil: 423
Če odpuščajo samo tam kjer delajo EV, zakaj pa potem vsem nižajo
plače za 18%, če je dela dovolj ?
sporočil: 1.354
[FIskalnaFinta2]Nekateri živijo v pravljici. Ekstrapolirajo situacijo na našem trgu na globalni trg.
Plus zakaj se na novi ID5 potem čaka 6 mesecev, če ni prodaje.
Številke pač govorijo same zase:
www.iea.org/reports/...ctric-cars
sporočil: 6.037
[FIN-263888]Po moje štopirajo zaradi co2 kvot če presežejo dogovorjene na letni ravni so dodatni stroški...
VW Passata ali Transporterja sploh ne moreš kupiti in ga prevzeti v normalnem roku.
Oni pa odpuščajo zaradi pomankanja dela !?
Nekaj se tle dogaja, kar še ni bilo razloženo.
sporočil: 116
Zadnja sprememba: Poletje3 22.11.2024 15:37
[FIN-263888]Pri VW se je nabralo več težav. Prva je v lastništvu, ki je bolj socialno, in je zato povprečna plača zaposlenega v VW višja kot pri Mercedesu ali BMW (kljub nižjim maržam). Druga težava je večja moč sindikatov kot pri ostali konkurenci (bomo raje štrajkali kot delali).
VW Passata ali Transporterja sploh ne moreš kupiti in ga prevzeti v normalnem roku.
Oni pa odpuščajo zaradi pomankanja dela !?
Nekaj se tle dogaja, kar še ni bilo razloženo.
Tretja težava, ki je ključna, pa so famozni predpisi o izpustih, ki jih "proizvaja" nemško bruseljska birokracija in delujejo uničujoče na evropsko avto industrijo, saj jih sili v proizvodnjo električnih vozil, ki so predraga, nekonkurenčna in jih posledično nihče noče. Zaradi visokih kazni se zato daje poudarek proizvodnji električnih vozil, vozila z diesel motorji (po katerih je še vedno visoko povpraševanje) pa se celo umikajo iz proizvodnje in prodaje (zato se v statistikah tudi njihov delež zmanjšuje, ker jih je manj na voljo jih torej več ni možno prodati). Pri VW je to še bolj izrazito, ker so kupci bolj občutljivi na ceno kot pri Mercedesu ali BMW in je ustreznost kvot v skladu s predpisi (v izogib visokim kaznim) še težje zagotoviti.
Da je ironija še večja, električna vozila (zaradi vlaganj) dražijo tudi vozila s klasičnimi motorji (da bodo še ta postala nekonkurenčna, pač od nekje je potrebno financirati to birokratsko elektro neumnost).
sporočil: 2.413
IG metall je zakon,ker postavi stavkovne straže pred tovarno in ne
odstopa od svojih zahtev.
sporočil: 7
Tako je ko se politika preveč umeša in določi,kako bi naj posloval.
Kapital se seveda preseli.Nihče od velikih ne bo dajal miljonov od
sebe po nepotrebnem, ampak bo raje pospešil proizvodnjo tam ,ko ima
več dobička.
V kolikor bodo vztrajali pri električnih ,bo to pokop ne samo električne evropske avto industrije.
Tudi vozila niso več tako kvalitetna kod pred leti.Sedaj razvijjajo vozila ,ki bi zdržala max dokler je garancija .
V kolikor bodo vztrajali pri električnih ,bo to pokop ne samo električne evropske avto industrije.
Tudi vozila niso več tako kvalitetna kod pred leti.Sedaj razvijjajo vozila ,ki bi zdržala max dokler je garancija .
Strani: 1