Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj premožnejši Kitajci ne kupujejo več mercedesov, beemvejev in porschejev, ampak domače znamke kot je Nio?
Strani: 1
Zdaj gre vse skupaj v smeri, da počasi ne bojo prodajali več ničesar več. Ker elektro sranja nas velika večina itak ne bo kupovala.
[GV-1113]To ti misliš.
Ker elektro sranja nas velika večina itak ne bo kupovala.
Takoj, ko bo cena padla pod določen nivo, niti razmišljal ne boš več. Nove generacije si bodo pa o izpuharjih mislile enako, kot mi o avtih na paro.
Rise of China Part III: Total World Dominance
youtu.be/-M6UTXmi7Ao...G_zJvibqn1
Zato ta tehnologija še ni zrela in ni tržno konkurenčna. Sicer pa naj o tem odloči trg (kupci), ne pa da nam "zeleni" politični lobiji s prepovedmi jemljejo klasične avte in nam hočejo vsiliti nekaj, česar nočemo.
Naš odgovor je pač: ne, hvala! Bomo vozili in servisirali kar stare avte.
Točno zato pa evropska avtomobilska industrija proda vedno manj in manj.
[OgnjenAnto]No, napredek pa je le. Včasih se je trdilo, da bodo kupci kupovali električne avte kljub višji ceni, pa da se bodo navadili na "novo uporabniško izkušnjo", kar seveda pomeni panično iskanje polnilnice in čakanje ure na prost priključek. Seveda so se te predpostavke izkazale za neutemeljene. Še huje, pred kratkim je bil tu objavljen članek o tem, da se je tretjina nemških kupcev električnih avtov vrnila k bencinskim.
> [GV-1113]
> Ker elektro sranja nas velika večina itak ne bo kupovala.
To ti misliš.
Takoj, ko bo cena padla pod določen nivo, niti razmišljal ne boš več. Nove generacije si bodo pa o izpuharjih mislile enako, kot mi o avtih na paro.
Rise of China Part III: Total World Dominance
youtu.be/-M6UTXmi7Ao...G_zJvibqn1
Res pa je argument cene tak, ki je logičen. Ampak tudi tu bo šlo v več stopnjah. Najprej bo cena prepričala tiste, ki lahko polnijo doma, da pa bo prepričala tiste, ki tega ne morejo početi, bo cena električnih morala pasti krepko pod ceno bencinskih. No, cena tega ID3 na Kitajskem je znak, da to ni tako nemogoče.
Čez 100 let pa si bodo nove generacije najbrž res mislile o izpuharjih to, kar trdiš. A morda bodo imele enako mnenje o električarjih.
Bruselj vztrajno uničuje je še dobrega.
Avtomobili niso več kar so bili.
So plastične igračke podobne ena drugi.
Ko bodo Avtomobili spet Avtomobili jih bodo ljudje kupovali.
Samo bedak bo dal nekaj deset tisoč za današnje sranje.
Kakšni japiji in snobi s preveč denarja.
Davkoplačevalci plačujemo subvencije in spet plačujemo novo infrastrukturo (el. polnilnice, investicije v omrežje in dodatne elektrarne, vse pogostejša popravila cest zaradi večje povprečne teže vozil in s svojim zdravjem zaradi slabšanja zraka), ter hkrati izgubljamo podjetja, ki so nas zaposlovala in plačevala del davkov, ki so prav tako omogočala gornje investicije.
Top politična usmeritev, res!
[GV-1113]Tako je. Pred nekaj časa so raje nabili cene in izdelovali manj avtov ter naredili nekaj mesečne čakalne dobe, sedaj jih pa daje.
Evropski proizvajalci dobivajo nazaj bumerang zaradi lastne požrešnosti. V Evropi so cene navili do neba in vsi bi radi prodajali samo nek premium, ne pa več dostopnih klasičnih avtov za široke ljudske množice kot še pet let nazaj.
Zdaj gre vse skupaj v smeri, da počasi ne bojo prodajali več ničesar več. Ker elektro sranja nas velika večina itak ne bo kupovala.
Strani: 1