Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Hrvaška se poslavlja od cestninskih postaj, kako bomo cestnino plačevali v prihodnje?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#3045825] 08.08.24 13:45 · odgovor na: (# 3045822)
[Polo83]Kakor za koga, nekateri plačujejo, da je drugim ceneje, če smo že pri tem.
slovenski/avstrijski sistem vinjet je odličen
Odličen morda, pravičen vsekakor ne..
Neposredni odgovori na sporočilo št. 3045825
Strani: 1
[#3045831] 08.08.24 15:13 · odgovor na: (# 3045825)
Znanec iz Avstrije se nam samo reži.
Ima dva avta in se lahko po naših cestah vozi z eno vinjeto z obema. Prestavi tablice in gremo. Podobno tudi Švicarji.
Mi moramo imeti za vsak avto svojo vinjeto. Jaz imam 4 avte. Vinjeto imam samo za dva.
Sicer je pa povsod kakšna nepravičnost.
Sem Čehom dal zahtevo, da me dajo v register, da za češke AC ne rabim vinjete. Imajo namreč izjemo za EV.
Najprej niso hoteli (so nekaj palamudili, ker nisem Čeh), pa sem jim zagrozil, da bom sprožil spor na EU ravni.
Mi pa to bolj malokrat koristi, ker Češka ni blizu. Slovenija za Avstrijce pa je in komot izkoriščajo svoj privilegij s tablicami.
[#3045838] 08.08.24 16:01 · odgovor na: (# 3045825)
[#3045854] 08.08.24 23:35 · odgovor na: (# 3045825)
[#3045858] 09.08.24 00:33 · odgovor na: (# 3045825)
[mirc01]Že od vsega začetka pišem, da vinjete niso ravno pravične, so pa pametne. Z vinjetnim sistemom spraviš mnogo več avtov na AC.
> [Polo83]
> slovenski/avstrijski sistem vinjet je odličen
Kakor za koga, nekateri plačujejo, da je drugim ceneje, če smo že pri tem.
Odličen morda, pravičen vsekakor ne..
[#3045896] 09.08.24 16:49 · odgovor na: (# 3045825)
[mirc01]Seveda je pravičen.
> [Polo83]
> slovenski/avstrijski sistem vinjet je odličen
Kakor za koga, nekateri plačujejo, da je drugim ceneje, če smo že pri tem.
Odličen morda, pravičen vsekakor ne..
AC križ je zgradilo državno podjetje DARS, ki je za to najelo kredite, za katere jamči država.
Voznik osebnega avtomobila v Sloveniji letno plača 117€ za letno vinjeto, in to potem koristi kolikor hoče. V to kvoto so všteti vsi mali Caddy dostavniki. To pomeni 30c na vsak dan v letu. Ali ceneje kot ena sama samcata vožnja z avtobusom v Ljubljani. Za redne uporabnike je to vrhunsko poceni. Kombiji plačujejo pa mislim da 245€ letno. Kar je 70c na dan. Tovornjaki pa imajo klasično elektronsko cestninje.
Osebni tranzit tujcev je dražji. Na voljo ima le tedensko vinjeto, ki pa jo pokoristi v nekaj urah vožnje čez Slovenijo. Po sedmih dneh mora kupit novo. Skratka za denimo 10 ur vožnje mora praktično kupit dve tedenski vinjeti. Malo ga lupimo. Pa kaj.
Katerikoli drug princip bo podražil to za domače ljudi, in domač posel.
Strani: 1