Zasebnost
3 ure
Nadaljevanje modelne uspešnice 1
3 ure
Trend električnih avtov v podjetjih še vedno močan
3 ure
Kako so evropskim mestom podjetniške inovacije pomagale pri izzivih urbane mobilnosti
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Kje gradijo najcenejše jedrske elektrarne, kje najdražje in kje bo Slovenija? 3
7 ur
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
7 ur
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
9 ur
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
9 ur
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
9 ur
Fantje igrajo monopoli 6
9 ur
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
9 ur
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
10 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
10 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
10 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
11 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 4
11 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
11 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
Tako so člani sveta agencije za energijo na seji zagovarjali zaračunavanje omrežnin po novem

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.841
[kmetovalec]
> [simona2]
> primarno je namen direktive, ki se zdaj prenaša v slo zakonodajo, ta, da se bolj zaščiti oškodovance iz nesreč, ki se zgodijo pri uporabi vozil..
> torej - obvezno zavarovanje za vse, ki lahko povzročijo nesrečo pri uprabi, razen izjeme, ki je določena --- ob tem jasna določila, kaj je uporaba vozila, in kdo plača, kadar obveznega zavarovanja ni, da se ne bodo dogajali primeri, ko so oškodovanci ostali brez odškodnin in so se morali zafrkavati skozi cel sodni proces, da so dobili odškodnino - pa še potem, samo zato, ker je eu sodišče tako reklo...
> je pa seveda posledica večje varnsoti to, kar je posledica pri vseh stvareh - večja zaščita, večja cena... višji standradi, višja cena...
>
> ne gre torej, da bi hoteli zanalašč po kmetih ali pa po katerih drugih dejavnostih udariti .. hočejo zaščititi ljudi pred nevarnostmi...


Ne gre za zaščito ljudi, ampak zavarovalnic: do sedaj je veljalo, da je priključek pokrit z zavarovanjem traktorja, saj sta celota. Slovenske zavarovalnice so se temu začele izmikati, odtod primer Vnuk. Čeprav je tovrstnih škodnih primerov malo, so sedaj ugotovili, da je pa možnost dodatnega zaslužka za zavarovalnice velika. Saj na traktor pride večje število priključkov in zdaj boš moral poleg traktorja zavarovati še vsakpriključek posebej. Še par let pa bodo zavarovalnice pogruntle, da lahko povečajo dobičke, če bodo uvedli obvezno zavarovanje za vsako kolo na avtomobilu posebej.
Pa posebej zavarovanje za vseke vile, grablje in motiko...

Zakaj ne, če lahko....