32 min
Test: genesis G90 long – luksuz, ki ga bo večina Evropejcev spregledala
1 ura
Mototrg: skromna rast in prevlada razreda do 125 in velikih motociklov enduro
1 ura
Najbolj brani članki danes
4 ure
Stellantis in kitajski CATL bosta vložil 4,1 milijarde evrov v tovarno baterij za električna vozila v Španiji
5 ur
Kitajska bi lahko dosegla rekordni primanjkljaj in znižala obrestne mere 1
5 ur
Milan Mandarić v osebni stečaj poslal mamo Borisa Popoviča
6 ur
Evropska komisija zvišuje pomoč de minimis za kmete
6 ur
S poslovno šolo do mednarodnega poslovnega uspeha (Oglas)
6 ur
Zakaj vam dobre montažne hiše na ključ ne bodo prodali brez prezračevanja ?
6 ur
Vodenje prehodne vlade v Siriji prevzel Mohamed al Bašir
7 ur
Kitajski izvoz se je novembra upočasnil, nepričakovano je upadel uvoz
7 ur
Rahlo prebujanje trga električnih dostavnikov
7 ur
Ali država z omejevanjem uveljavljanja davčnih izgub pretirava? 5
7 ur
Bojlerji ostajajo: začel je veljati spremenjen pravilnik o učinkoviti rabi energije v stavbah 1
8 ur
Luka Koper v akciji: kontejnerski pomol za 186 milijonov evrov bosta gradila Petrič in Južna 1
8 ur
V zadevi Teš 6 bodo iskali novega izvedenca za pregled razpisne dokumentacije
8 ur
Bosch načrtuje novo investicijo na Madžarskem
8 ur
Tudi hrvaški minister ob draginji z gospodinjskimi nasveti o peki kruha
8 ur
Lani v Evropi 19-odstotna povprečna rast letalskih potnikov, zakaj sta na vrhu Malta in Slovenija?
9 ur
Krkin električni tovornjak kilometre požira kot za stavo 2

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.844
[kmetovalec]
> [simona2]
> primarno je namen direktive, ki se zdaj prenaša v slo zakonodajo, ta, da se bolj zaščiti oškodovance iz nesreč, ki se zgodijo pri uporabi vozil..
> torej - obvezno zavarovanje za vse, ki lahko povzročijo nesrečo pri uprabi, razen izjeme, ki je določena --- ob tem jasna določila, kaj je uporaba vozila, in kdo plača, kadar obveznega zavarovanja ni, da se ne bodo dogajali primeri, ko so oškodovanci ostali brez odškodnin in so se morali zafrkavati skozi cel sodni proces, da so dobili odškodnino - pa še potem, samo zato, ker je eu sodišče tako reklo...
> je pa seveda posledica večje varnsoti to, kar je posledica pri vseh stvareh - večja zaščita, večja cena... višji standradi, višja cena...
>
> ne gre torej, da bi hoteli zanalašč po kmetih ali pa po katerih drugih dejavnostih udariti .. hočejo zaščititi ljudi pred nevarnostmi...


Ne gre za zaščito ljudi, ampak zavarovalnic: do sedaj je veljalo, da je priključek pokrit z zavarovanjem traktorja, saj sta celota. Slovenske zavarovalnice so se temu začele izmikati, odtod primer Vnuk. Čeprav je tovrstnih škodnih primerov malo, so sedaj ugotovili, da je pa možnost dodatnega zaslužka za zavarovalnice velika. Saj na traktor pride večje število priključkov in zdaj boš moral poleg traktorja zavarovati še vsakpriključek posebej. Še par let pa bodo zavarovalnice pogruntle, da lahko povečajo dobičke, če bodo uvedli obvezno zavarovanje za vsako kolo na avtomobilu posebej.
Pa posebej zavarovanje za vseke vile, grablje in motiko...

Zakaj ne, če lahko....