40 min
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
55 min
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
1 ura
Najbolj brani članki danes
3 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
3 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
4 ure
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
4 ure
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
4 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
4 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
5 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
5 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
5 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
5 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
5 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
6 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
7 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
7 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
8 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
8 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
8 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

MatevzGroboljsek sporočil: 196
To sporočilo je izbrisal avtor (03.08.2023 09:11)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3018555

Strani: 1

OgnjenAnto sporočil: 221
[MatevzGroboljsek]
Res je bilo katastrofalno komuniciranje te "finančne reforme". Osebno se mi zdi super, da bi se končno rešili manjših anomalij (neobdavčeno plačilo malice) in večjih anomalij (neobdavčen strošek prevoza), ter vse to vključili v osnovno plačo ter s tem končno vzpostavili primerljiv sistem z drugimi državami.

Gotovo pa bi se izkazalo, da z omenjenim, pa še regresom in drugimi slovenskimi anomalijami, vsem v osnovi, bi prišli na prvo stopnjo dohodnine z 0% obdavčitve na cca 25k€ bruto letne plače (trenutno je pri takšni osnovi dohodine 5650€, toliko so cca v povprečju te anomalije, če nimaš veliko stroškov prevoza na delo), potem pa na novo oblikovali dohodninske razrede.
Na "studio ob 17h" pa predstavnik MF ni znal jasno predstaviti da gre za poenastavitev sistema in ne nove obdavčitve in npr. grobo zavrniti namigovanja da bo ta prvi razred, 0%, moral biti cca 8.000€ in jasno povedati da bo moral biti bistveno nad tem.
To so pravljice. Ne gre za noben komunikacijski problem.
Oni bi samo prevoz na delo, malice, regrese ter in ostalo vrgli v trenutno dohodninsko progresivno lestvico. Efektivno bi tako še bolj obdavčili že previsoko obdavčeno delo.

Na velikem loku se pa izogibajo obdavčitvi premoženja, predvsem ceglov.
1127DXSXU sporočil: 833
Če bi to obdavčil bi "prihranek" znesel toliko, da bi lahko bila splošna olajšava namesto 5650, mogoče 5700 in nobenih 25.000.

Glede primerljivosti z ostalimi je pa tako, da imajo olajšave za vožnjo v službo marsikje v tujini (tudi EU administracija ima to, pa še precej več - gre za uspešen ukrep blažitve centralizacije), glede malic jih imajo tudi drugje marsikje zastonj, je pa pri nas res postala anomalija ker se dovoljuje njihovo isplačilo, kar je skregano z osnovnim namenom.

Strani: 1