Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Sprejet dogovor, ki bo odpravil nemško blokado uredbe o prepovedi klasičnih avtov
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#3018331] 25.03.23 17:54 · odgovor na: (# 3018330)
"Ocenjujejo, da bo do leta 2030 proizvodnja litra obnovljivega sintetičnega goriva stala med 1,2 in 1,4 evra (brez davka), do leta 2050 pa naj bi cena zdrsnila pod evro za liter. Po ocenah ICCT pa bo cena litra e-goriva v letu 2030 precej višja, med tremi in štirimi evri."
Sicer pa glej za primerjavo biopropan; je 80% dražji od navadnega propana in se danes skoraj ne prodaja. Z večanjem proizvodnje bo komot le cca 40% dražji od običajnega propana.
Tako bo metanol 40% dražji od bencina, vendar leta 2030. Ker pa smo že v zadnjih 2 letih preživeli tak nihaj, potem bomo tudi leta 2035 preživeli ceno 2 eur za l metanola. Npr.
A ključ je tudi v izkoristku. Gl. novi Mazdin dizel 3,3 l prostornine. 15 let nazaj je "pil" 9 l na 100 km, danes 6 l. Gre za izjemen napredek. S hibridno kombinacijo lahko optimizirajo. Metanol ima torej še nekaj prihodnosti.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 3018331
Strani: 1
[#3018332] 25.03.23 18:22 · odgovor na: (# 3018331)
[]Da je Mazda motor lep napredek se seveda strinjam.
Celoten del članka:
"Ocenjujejo, da bo do leta 2030 proizvodnja litra obnovljivega sintetičnega goriva stala med 1,2 in 1,4 evra (brez davka), do leta 2050 pa naj bi cena zdrsnila pod evro za liter. Po ocenah ICCT pa bo cena litra e-goriva v letu 2030 precej višja, med tremi in štirimi evri."
Sicer pa glej za primerjavo biopropan; je 80% dražji od navadnega propana in se danes skoraj ne prodaja. Z večanjem proizvodnje bo komot le cca 40% dražji od običajnega propana.
Tako bo metanol 40% dražji od bencina, vendar leta 2030. Ker pa smo že v zadnjih 2 letih preživeli tak nihaj, potem bomo tudi leta 2035 preživeli ceno 2 eur za l metanola. Npr.
A ključ je tudi v izkoristku. Gl. novi Mazdin dizel 3,3 l prostornine. 15 let nazaj je "pil" 9 l na 100 km, danes 6 l. Gre za izjemen napredek. S hibridno kombinacijo lahko optimizirajo. Metanol ima torej še nekaj prihodnosti.
Mene bolj moti potenciranje "škodljivosti" CO2 (glej 1. post).
Si vedel, da je nafta za vodo druga najpogostejša tekočina na Zemlji?
Pa še ena varianta "goriva":
Kdo potrebuje bencin, če ima na voljo natrij?
hackaday.com/2023/03...ot-sodium/
[#3018336] 25.03.23 20:58 · odgovor na: (# 3018331)
Če neko postrojenje ne da več energije kot je potrebno za postavitev in obratovanje potlej nima smisla.
Pri nafti mislim, da so bili najboljsi izkoristki 1 proti 30.
Trenutno se mogoče splača že vse kar je nad 1 proti 2.
Strani: 1