Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1127DXSXU sporočil: 833
[0313EKINX]
daj no. Elektricna energija za osebna vozila je pri celi stvari se najmanjsi problem. Povprecen voznik v enem dnevu prevozi 50 km. Nic vec. Ce EV potrosi na 100 km okoli 15 KWh, pomeni, da povprecen voznik na dan potrosi okoli 8 KWh. Kar pa ni neka grozna poraba. In ce upostevamo, da se EV polnijo ponoci, ko je manjsa obremenitev... ni panike. Zadeva pa se spremeni, ce bodo na elektriko priklopili tovorni promet.
Porabo si močno podcenil.

V Sloveniji je bilo v letu 2022 registriranih 1.189.000 osebnih vozil. V letu 2014 so naša vozila v povprečju prevozila 12.653km letno. In normalne EV porabi 20KWh/100km (mogoče malčki ki so 3ji avto pri hiši manj, samo če bo večina preklopila pol bodo potrebni večji avti, ki bodo vozili vsepovsod ne pa veinoma po predmstjih, kot je to zdaj).
In če to potegnemo skupaj pridemo do letne porabe enega avta 2530 KWh, oz 2,53 MWh na avto
In za vse avtomobile to pride 3008 GWh.
leta 2021 smo porabili 13.336 GWh.
To pomeni, da se nam bo samo zaradi tega poraba električne energije povečala za cca.25%. Tak obseg elektrike je približno toliko kolikor zdaj proizvedejo naše termoelektrane. To pomeni, da jih bo potrebno podvojiti. In ker se vozila polnijo ponoči, bomo rabili ravno termoelektrane.
Zdaj pa naj se primerja, kaj onesnažuje bolj, naše termoelektrane ali osebna vozila.