21 min
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
1 ura
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
12 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
14 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
15 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 6
15 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
16 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
16 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
16 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
17 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
17 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
18 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
18 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
19 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
19 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
19 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
20 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
20 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
20 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

OgnjenAnto sporočil: 221
[bigl]
Raje kupim dražji evropski ali japonski avto, kot pa kitajskega. Pa tudi tesle se ne bom branil:-). Lep dan.
Večina Tesel za EU je proizvedena na Kitajskem. Pa še tiste, ki niso, imajo preko 50% komponent Made in China. Najkakovostnejše Tesle pa prihajajo iz Šangaja.

Evropska avto industrija je pa tik pred množičnim propadanjem in odmiranjem.
Se je stavilo na napačne tehnologije na eni strani, na drugi strani so tudi energetske in surovinske osnove v riti. Tako je, če greš ukinjati nuklearke in se preklapljati na ruski plin, potem ko spoznaš to zmoto, greš pa v drugo, da bodo veternice in solarni paneli rešili ta problem, pa ga ne bodo.
Gospodarska rast je vedno povezana s ceno energije. Tista država, ki bo imela najcenejšo ceno kWh energije, ter jo bo lahko prozvajala v obilici, bo vse druge ekonomsko deplasirala. In tu zmaga samo jederska energija, vse dokler ne ukrotimo jederske fuzije. Veternice in solarni paneli pa bodo v postfuzijskem času samo še za na odpad.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3015764

Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.814
[OgnjenAnto]
> [bigl]
> Raje kupim dražji evropski ali japonski avto, kot pa kitajskega. Pa tudi tesle se ne bom branil:-). Lep dan.

Večina Tesel za EU je proizvedena na Kitajskem. Pa še tiste, ki niso, imajo preko 50% komponent Made in China. Najkakovostnejše Tesle pa prihajajo iz Šangaja.

Evropska avto industrija je pa tik pred množičnim propadanjem in odmiranjem.
Se je stavilo na napačne tehnologije na eni strani, na drugi strani so tudi energetske in surovinske osnove v riti. Tako je, če greš ukinjati nuklearke in se preklapljati na ruski plin, potem ko spoznaš to zmoto, greš pa v drugo, da bodo veternice in solarni paneli rešili ta problem, pa ga ne bodo.
Gospodarska rast je vedno povezana s ceno energije. Tista država, ki bo imela najcenejšo ceno kWh energije, ter jo bo lahko prozvajala v obilici, bo vse druge ekonomsko deplasirala. In tu zmaga samo jederska energija, vse dokler ne ukrotimo jederske fuzije. Veternice in solarni paneli pa bodo v postfuzijskem času samo še za na odpad.
Namesto, da bi EU proizvajalci delali normalne ante za normalen danar, so v 2 letih praktično ukinili ali zreducirali avte z bencin/diesel motorjem na nulo...Veliki avti, ki bi v TOP verzijah morali imeti V6 motorje imajo sedaj 1000ccm tricilinderske mlinčke, kot edino PowerPlant... Cene pa od 50-60 k€ naprej..To si pač kupci ne morejo privoščit... Z električarji je pa še slabše...
bigl sporočil: 18.363
Vse je pod kontrolo Tesle. Lahko in dejansko kitajci z "obratnim inženiringom" prekopirajo vse živo, a original je original. Tudi Stihl in ogromno drugih imajo fabrike, ampak ne brez svojega vodenja in kontrole tega ne prepustijo kitajcem.
Primer dragih ur je pokazal, da so se celo v originalni fabriki namatrali, da so odkrili razlike. Lep dan.

Strani: 1