2 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier
31 min
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
1 ura
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
2 uri
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
2 uri
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
2 uri
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
3 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
3 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
3 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
4 ure
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
4 ure
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
4 ure
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
5 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
6 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
6 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
7 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
7 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zelena proizvodnja potiska avtodobavitelje v kot

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
[Avto] Tema: Zelena proizvodnja potiska avtodobavitelje v kot
[#3007899] 30.09.22 09:51 · odgovor na: VBMS (#3007892)
Odgovori   +    1
[VBMS]
"In nova Opel Corsa - električna - stane 35.000€, so povedali v soboto na Avtomobilnosti. Halo?? 35?"

Recimo, da naša družina sodi v srednji razred, dva mulca. Za nas je nov e-avto prevelik zalogaj oziroma raje vzamem nekaj klasičnega družinskega do 20-25k in ostane še za kaj drugega, nujnega. Nakup rabljenega e-avta? Menda samo menjava baterije stane 10k+. Kdo bo torej kupoval stare e-avte? je to ta trajnost, ki jo iščemo? Povprečna starost avta v Sloveniji je čez 10 let. Kdo bo lahko imel nov e-avto? Zgleda, da bomo res vsi na mopedih. Tudi tisti, ki se vozimo v 55km oddaljeno službo. In živimo na podeželju.


Naša družina ima manjše prihodke od povprečja. Zato imamo le električne avte doma.
Električne smo kupili za 0€ pologa (ker nismo imeli prihrankov) a obroki so nižji, kot je prej bil strošek za gorivo.
Avti so nam in praktično in dejansko brezplačni, če jih primerjamo z naftnimi avti, ki smo jih prej vozili in smo kupovali rabljene.

Za naftnega potrebuješ denar za polog, dvigneš nekaj kredita. Kreditni obrok + gorivo + vzdrževanje je dražje od kredita in energije za električni avto. Vedno.
Enostavno nimamo denarja za drage rabljene naftne avte. Drage v uporabi (kredit + gorivo + vzdrževanje).