Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Rokc5 sporočil: 2.857
Zadnja sprememba: Rokc5 16.09.2022 11:04
Poletje3: Problem je, ker politični pritisk ne pojenja. Tako, da iz tega naslova EV-ji nek tržni delež seveda bodo imeli, vidim pa težave glede same percepcije EV-jev. Range anxiety je seveda velik faktor, ampak kaj se zgodi, če se elektrika močno podraži, kaj se zgodi, če so težave s polnjenjem?
Ne vem pa kako trende obrniti, včasih se mi zdi, da so na dizelaše tako pritisnili, da bodo težko obrnili trend, razen, če bi delež dizlov dejansko padel na 5-10%, potem pa bi nekako pod pritiskom tistih, ki dizle rabijo, politika bila prisiljena popustiti in bi se nekako dizel obdržal.
Verjetno jo bo tu boljše odnesel bencinec, sploh, če bodo politična popuščanja. Težava je pa v tehnologiji, kako dobiti ven performanse iz bencinca, pa vse dodatne 'turbo' tehnologije, poraba, itd.
Mislim, da je bila prehuda napaka tak pritisk na dizel, ne vem kaj je bilo v ozadju Volkswagen afere, ali je bilo res tako hudo. V ZDA so itak avti bolj bencinski v primerjavi z Evropo. Pa ne pravim, da je Evropa sama kriva, ampak to se zgodi ko greš 'all-in' glede zelene agende in potem ob dommevnih ekoloških učinkih moraš reagirati, da ohraniš kredibilnost. V bistvu je zelena agenda veliko avtomobilskim proizvajalcem zvezala roke.
Mazda je dejansko ZELO pogumna, da se tako upira.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3006608

Strani: 1

vrac sporočil: 11.055
Dizel najverjetneje ostane že zaradi tovornjakov in kombijev, ki po moje ne bodo tako zelo hitro prešli na druge pogone. Infrastruktura bo, vprašanje je edino, če ne bodo pogon na fosilce enostavno prepovedali.

Strani: 1