Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1127DXSXU sporočil: 782
Zadnja sprememba: 1127DXSXU 12.09.2022 13:49
[comteo]
>
> Ne razumem dobro kaj si hotel povedati.
> A si ti mogoče nek nov cenzor tu na forumu, ki boš odločal kdo sme pisati in ne. In bomo potem morali za komentiranje na finančnem forumu pokazat diplomo elektro fakultete.
>
> Glede vsebine se ne bom ponavljal, ker je vsakemu pismenemu vse jasno. In to brez velikih šol, ki glede tega kar si napisal vsekakor niso potrebne.

Hočem povedati, da diskutirate o temi pri kateri nimate ne izkušenj (niste vedeil, da je osnovno polnjenje 2 kW), znanja in informacij.

Osnovna logika pove, da se baterije lahko napolni LE TOLIKO, kolko jo uspeš izprazniti.
Osebno, grem od doma s 100%.... pridem v službo z 96% in pridem domov s 92% procenti (23 km v eno smer). Če dam polnit na 2 kW ob 22.00 je vozilo polno pred 1 uro zjutraj. Na navadni šuko vtičnici.
Iz vašega pisanje se da razbrati, da nimate predstav o moči, energiji, omrežju....A ni škoda časa potem diskutirati?
no toliko že vem da 10A ni 20 KW, kot ste napisali zgoraj. Vsaj pri 220V ne, mogoče pa vi delate na višji voltaži. In je pol vse možno.

Pa vem tudi da tisti, ki sinhronizira omrežje in odgovarja za njegovo delovanje ne more tega delati ob najboljšem ugibanju in dobri volji, da se bodo ljudje sinhronizirano priklapljali in uporabljali zgolj 2KW moč, čeprav jo lahko vsi brez težav tudi 11KW oziroma še več. V omrežju in pri porabi kot vsi vemo se vedno gleda konične onremenitve in se jim doda varnostne rezerve. Drugače omrežje zaradi preobremenitve razpade in nič več ne dela kot bi moralo. In je ogromno škode in se pol kuri še več premoga. In glede koničnih obremenitev naše omrežje in proizvodnja ne zmoreta pokriti niti 100.000 vozil. Seveda pri sedanjem nivoju tehnologije in infrastrukture. Ter realno možne družbene koordinacije.

Sicer pa vam je tud drug komentator stvari lepo strokovno razložil, pa ste ga odpravili z vprašanjem ali dela na Petrolu.