Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.617
[comteo]

Zakaj se pogovarjamo o gostilniških debatah na forumu cenjenega časnika Finance?
Preberi svoje sestavke... morda si ti tisti, ki ima gostilniške teorije...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3006166

Strani: 1

comteo sporočil: 664
Zadnja sprememba: comteo 12.09.2022 13:26
[Endimion]
> [comteo]
>
> Zakaj se pogovarjamo o gostilniških debatah na forumu cenjenega časnika Finance?

Preberi svoje sestavke... morda si ti tisti, ki ima gostilniške teorije...
Teorija je, ko nekaj ni dokazano.
Godvorim o dejstvih:
Povprečni avto prevozi dnevo manj kot 40 km. Drži?
Povprečni električni avto porabi na 100 km 15 kWh energije.
40 km s tako porabo je 6 kWh.
6 kWh, če jih polniš na 11 kW polnilnici je približno 30 minut. Drži?
6 kWh, če polniš na šuko vtičnici je približno 3 ure. Drži?

1.000.000 avtov po 6 kWh dnevno je 6 GWh dnevno. Drži?

6 GWh v 8 urah nizke tarife ne poveča porabo na raven dnevne porabe. Drži ali ne drži?

6 GWh imamo v omrežju preveč enregije v nočnem času. Drži ali ne drži?


Kaj od tega je teorija?


Če imamo dnevno obremenitev omrežja 2,5 GW, a nočno pod 1 GW (spletna stran eles.si) ali je v 8 urah noči možno napolniti 6 GWh v baterije, brez da bi obremenitev dosegla dnevno? Govorim o 1.000.000 elektirčnih avtomobilov. Ne o 100.000.

Dajte se no zresnit, no? Hejtanje zelene energije in električne mobilnosti je že na ravni antivakserstva in chemtrailsov. Popolnoma brez argumentov nakladanje.
Pri vsaki temi o elektro mobilnosti naletim na enake bedarije.

Strani: 1