Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-535355 sporočil: 833
Zadnja sprememba: anon-535355 12.09.2022 12:02
[comteo]

Veliko stvari je bilo povedanega. Na splošno v stilu Vaše velike želje, da bi na vsak način imeli prav, ampak žal ni tako enostavno.

Opozoril bi na 3 stvari:

1.
Avto se doma polni z 2 kW.
8 ur (nočnega) polnjenja s 2 kW napolni 16 kWh energije, kar je zadosti za 100 km vožnje.
Ne vem od kje ideja o 2KW polnilnih postajah. Minimalna moč postaje je 3X (16A) in rabi oziroma daje (3,7) oziroma 11KW moči pri trofaznih šuko moči. Tako da moči ni dovolj, še posebej ne, ker se ljudje ne bodo priklapljali na polnjenje ob 3 po polnoči, ampak vsi približno ob podobnem času zvečer.

tule si preberite
www.polnilne-postaje...vtomobilov

Tesla 3 ima na primer 100 KWh baterij in s tem omogoča dobrih 500km. V teoriji.
In če bi po vašem naredili izlet na morje bi pol doma morali polniti cel dan da bi prišli na pol baterije.
A pol nedeljski izleti odpadejo, če se hoče prit v ponedeljek na šiht za tiste ki so malce dlje v službi?

2.
A dnevna poraba avta v Evropi je cca 37 kilometrov.
Torej REALNO je 3 ure na navadni šuko vtičnici.
Kot že povedano, povprečje tu ne pomaga veliko. Če se polovica ali tretjina ljudi vozi več kot 80 km na dan potem zanje, ki so največji porabniki sistema ta rešitev ni ustrezna in jih ne more pokriti. In to je tudi najbolj aktiven del populacije, ki služi in dela tudi za druge.

In nič ne pomaga če je polovica lastnikov avtomobilov upokojencev, ki se pelje samo 3 krat na teden v trgovino in naredi povprečno na dan 10km.

3.
Hahaha, čez zimo se tudi ljudje vozijo manj.
Argumenti so vam vredni približno nič.
Ne vem od kje vam ideja, da bi se pozimi manj vozili kot poleti. Nasplošno se poleti več ljudi vozi v službo s kolesi, pozimi pa skoraj nihče.