Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek V Berlinu bo stekla hitra menjava baterij, je to prihodnost elektrifikacije?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#3005256] 01.09.22 08:27 · odgovor na: (# 3004958)
Kako to izgleda konkretno v praksi?
Neposredni odgovori na sporočilo št. 3005256
Strani: 1
[#3005263] 01.09.22 09:22 · odgovor na: (# 3005256)
[Rokc5]mi doma polnimo do 11kw. pri tem preventivno pazim, da nimamo hkrati vklopljenih večjih porabnikov, čeprav se je že zgodilo, da sem pekel pico (3kw pečica), pa je žena še avto priključila.
Eno vprašanje za oba: a bloki sploh imajo primerno električno infrastrukturo, ali bodo morali stanovalci med tednom zvečer izklapljati TV in pečice in ob petkih in vikendih kenslat pranje perila?
Kako to izgleda konkretno v praksi?
sicer imamo 3x20A el. priključek.
zaenkrat je v garaži ca. 15 priključkov in 10 BEV. nekateri so si naredili priključek "na zalogo", saj se bojijo, da Elektro ne bo več dovoljeval novih zaradi omejenosti TP. mislim, da je ta bojazen sicer odveč, saj se BEV nikoli ne polnijo istočasno, pa tudi njihovo število ne bo toliko poraslo, da bi to predstavljalo težavo za omrežje.
[#3005299] 01.09.22 15:58 · odgovor na: (# 3005256)
[Rokc5]... eh, o primernosti infrastrukture nimam pojma, ker imam rad zvok motorja in me neslišni električni avtomobili ne zanimajo, ima pa v precej velikem novejšem naselju večina bližnjih blokov v pritličjih prostorne zunanje verande in zelenico med dovozno potjo za smetarska in intreventna vozila, tako da je v najboljšem primeru potrebno najmanj 30 metrov kabla mimo verand in preko(!) dovozne poti do najbližjih parkirnih prostorov na zelo velikem skupnem parkirišču in je zato brezveze sploh razmišljati o primernosti infrastrukture v bloku, ker je polnjenje električnih avtomobilo fizično(!) nemogoče ... alzo, če pozabim na bližajočo se pomanjkanje elektrike in da naša strastna forumska zagovornika "blokovskega" polnjenja električnih avtomobilov na račun svojih sosedov za sebe uporabljata (= preprosto kradeta) elektriko iz skupnih (kletnih) prostorov, ki jo v sorazmernem deležu plačujejo vsi stanovalci - štromarji v blokih niti slučajno ne montirajo posebnih števcev - je polnjenje električnih avtomobilov možno v manjših "blokih" z nekaj stanovanji - s penzionisti, ki ne znajo brati postavk na svoji položnici za stanovanje - z rampo zaprtim ograjenim parkiriščem in parkirnimi prostori neposredno ob steni bloka ...
Eno vprašanje za oba: a bloki sploh imajo primerno električno infrastrukturo, ali bodo morali stanovalci med tednom zvečer izklapljati TV in pečice in ob petkih in vikendih kenslat pranje perila?
Kako to izgleda konkretno v praksi?
P.S.: po mojem skromnem mnenju se bo tudi prisilna elektrifikacija privatnega evropskega voznega parka s fiziko in matematiko skreganih samoizvoljenih bruseljskih spitzenkandidatov z ono fon der lajno na čelu končala tako, kot se je "zeleni prehod" na sonce in veter končal z "rjavim prehodom" na premog, pa čeprav samoizvoljeni bruseljski spitzenkandidati z ono fon der lajno na čelu z vedno novo časovnico svojih s fiziko in matematiko skreganih "ambicioznih" načrtov tega ne bodo priznali nikoli ...
[#3005681] 06.09.22 15:40 · odgovor na: (# 3005256)
[Rokc5]
Eno vprašanje za oba: a bloki sploh imajo primerno električno infrastrukturo, ali bodo morali stanovalci med tednom zvečer izklapljati TV in pečice in ob petkih in vikendih kenslat pranje perila?
Kako to izgleda konkretno v praksi?
ČE blok preko dneva rabi povprečno 100 kW, a preko noči (22 do 6 zjutraj ) 20 kW moči, potem imamo celo noč prosto kapaciteto 80 kW moči. S tem lahko napolnimo ur 8 x 80 kW
640 kWh energije.
Če en avto porabi dnevno 6 kWh (40 kilometrov) se lahok na takem bloku DANES, brez kakršnih koli sprememb VSAK DAN napolni 100 vozil.
To omogoča TRENUTNA napeljava.
Strani: 1