Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

AndrejTribuson sporočil: 167
Točno to, e avto je uporabem za vožnjo po mestih in za kratke razdalje. Če pa hočeš, da se narod vozi na elektriko tudi na relacije pa ni druge, kot da jim omogočiš zamenjavo baterije polno za prazno. Vse ostalo je sajenje rožic in pravljičarstvo. Si kdaj izračunal, koliko bi morala biti priključna moč polnilnice na poti recimo iz Zagreba v Split v polni sezoni, da bi se večina ljudi v e-avtih lahko pripeljala na cilj v normalnem času?

Naslednji hudič pa je, ker v mestih večina ljudi živi po blokih in stolpnicah. Šuko vtičnico si lahko vsak kupi v Merkurju, samo nima jo kam montirati, ker distribucijski kabli in trafoti pač niso prirejeni na to, da bo ves narod hkrati po spalnih naseljih doma polnil avte. Za Štepanjca ali Fužine bi rabil zraven inštalirat ene Mavčiče ali pa Medvode. Daj malo poračunaj, preden streljaš kozle - štrom pač ne izvira iz štek doze, na katero je priključen neomejen vir elektrike.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3004788

Strani: 1

comteo sporočil: 664
Zadnja sprememba: comteo 26.08.2022 19:41
[]
Točno to, e avto je uporabem za vožnjo po mestih in za kratke razdalje. Če pa hočeš, da se narod vozi na elektriko tudi na relacije pa ni druge, kot da jim omogočiš zamenjavo baterije polno za prazno. Vse ostalo je sajenje rožic in pravljičarstvo. Si kdaj izračunal, koliko bi morala biti priključna moč polnilnice na poti recimo iz Zagreba v Split v polni sezoni, da bi se večina ljudi v e-avtih lahko pripeljala na cilj v normalnem času?

Naslednji hudič pa je, ker v mestih večina ljudi živi po blokih in stolpnicah. Šuko vtičnico si lahko vsak kupi v Merkurju, samo nima jo kam montirati, ker distribucijski kabli in trafoti pač niso prirejeni na to, da bo ves narod hkrati po spalnih naseljih doma polnil avte. Za Štepanjca ali Fužine bi rabil zraven inštalirat ene Mavčiče ali pa Medvode. Daj malo poračunaj, preden streljaš kozle - štrom pač ne izvira iz štek doze, na katero je priključen neomejen vir elektrike.

Že cca 11 let se vozim z električčnim avtom okrog 60.000 km letno. Bil v LItvi na košarki Sloveniji, v Parizu, celi Nemčiji, Beogradu, celi dalmaciji, Dunaju nešteto krat...Sarajevo vsaj 30 krat...Firence, Neapelj (tam sem šel Zardar - Ancona in potem do Neaplja na elektriko).....
90% polnjenje je doma in v službi. NA hitrih polnilnicah polnim povprečno 10 minut. KEr dopolnim do cilja.

NA primer, Sarajevo - Slavonski brod porabim 35%. V Slavonskem brodu v 7 minutah napolnimo do 80% in potem v MAriboru doma imamo še 25 do 30%. TO je to. 7 minut polnjenja za 600km relacijo.
ZAkaj bi plačal neke nenormalne denarje, da zamenjam baterijo?

Prejšnjo soboto v Minhen - 505 km. Eno polnjenje pri Salzburgu 20 minut. Šli na kavo in itak bi šli. Ionity, 39 cenotv minuta pomeni enih 8€ polnjenje. TO je to. NAjdražja in najhitrajša polnilnica na avtocestah evrope. Ena kava do Minhena.

Menjava baterij nima nobenih poslovnih možnosti. Ni dovolj uporabnikov, da bi finacirali sistem.


Povprečni priključek v stanovanju in hiši je 7 kW. V Sloveniji.
Povprečni uporabnik v času nočne tarife potrebuje priključek moči 1 kW (5 A), da bi napolnil svoj avto za jutrišnjih 40 kilometrov. (računaj - 1 kW krat 8 ur = 8 kWh, a potrebuje 5,5 kWh.
Torej vsako stanovanje lahko polni vsako noč 7 avtomobilov in omrežje ne bo preobremenjeno.
Še sreča, da imamo čez noč velike presežke energije, pa je ta noro poceni.


Na kratko - veliko diskutantov, ki se čutijo poklicane za komentiranje, pojma o pojmu inmaju o električnih avtomobilih in o elektriki nasploh :-( . Žalostno. DunningKruger na delu.

Strani: 1