2 uri
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
2 uri
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
4 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
5 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
5 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
5 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
5 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
6 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
6 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
6 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
6 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
6 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
7 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
7 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
8 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
9 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
9 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
9 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
Nov električni avtomobil je danes cenejši od primerljivega naftega avtomobila.

Cena avtomobila je : Obrok kredita + gorivo + vzdrževanje.

Če ima kdo za naftni avtmobil ima tudi za električni. ZA manjše avtomobile je obrok kredita (z nula pologa), nižjo od povprečnih stroškov za gorivo. Absolutno se takoj splača.
Problem so le čakalne dobe. Vse prodano za leto ali več vnaprej.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3004734

Strani: 1

lojze1 sporočil: 779
Ni problem cena vozila. Problem je tehnologija, polnilnice, doseg, energija, ki je ni (in njena cena), shranjevanje energije. Edino res koristna je zamenjava vrste energenta, saj bo nafte prej ali slej zmanjkalo, to je tudi edino zaradi česar je potreben razvoj.To okrog varoavnja okolja, CO2 itd so samo politične marnje. Pred leti smo pripravili v zbornici analizo in ugotovili, da za izdelavo novega tovornjaka npr.EURO 6 kvalitete s katerim zamenjemo tistega, ki še vozi pa je slabše kvalitete, porabimo za deset let naravnih resursov (energije, vode, materialov itd). Galileo Galilei je nekoč rekel: eppur si muove, zdaj bi rekel: e quindi si muove.

Strani: 1