Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
[najobj]
> [ogo]
> > []
> > To je edina pametna varianta za električne avtomobile, če želimo, da bo več e avtov na cestah. Vse ostale variante polnjenja so neuporabne za večje hkratno število e avtov v obtoku.

> Ne klatit neumnosti.

... čuj, ker sem tudi sam podobno pisal forum.finance.si/?m=...713&single dva tedna nazaj - mogoče pa v Berlinu berejo toti forum - mi bolj počasi razloži, zakaj klatim neumnosti, ker iz tvojega malo prehitrega komentarja ni nič jasno ...

Vozniki električnih avtov praviloma dopolnjujejo svoja vozila čez noč. Vsakih nekaj dni. Doma ali na mestih, kjer parkirajo. To je 90% polnjenj.
Na daljših poteh imajo danes dostopni avtomobili srednje klase nekje 400 dobrih kilometrov avtonomije, na kar je potrebno nekaj minutno polnjenje. Če je cilj na 500km, potrebuješ 10 minut polnjenja... če je na 600km pa 15 minut... če je na več kot 800 km, pa kakšne pol ure... odvisno od polnilnice...

Vprašanje 1.
Kolk uporabnikov bi po kateri ceni uporabljalo storitve tega sistema, da jim na 400km prevožene razdalje napolni v 6 minutah namesto v 15 minutah vozilo?

Kakšni so stroški zemljišča, opreme, vzdrževaanja sistema, baterij na zalogi in kakšna cena in število uporab to pokrijejo in naredijo profit uporabnikom?

Enostavno, ne vidim uporabnikov, ki bi bili pripravljeni za takšen prihranek časa dati 20€ več. A 20€ zagotovo ne finacnira tak sistem.
Po 400 km vožnje je zagotovo bolj varno pavzirati 30 minut kot 5 minut. Razen, če se vozniki menjajo. Kolk je pa takih?
Uporabniki, ki bi to rabili in plačali? 1% voznikov? Nikakor ne. Veliko, veliko manj.


Koncept popolnoma zgrešen in brez stika z realnostjo. Nepotreben.