Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek TOP 15 električnih avtov po porabi energije

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.908
[Avto] Tema: TOP 15 električnih avtov po porabi energije
[#3003713] 11.08.22 15:37 · odgovor na: Gregor1976 (#3003696)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 11.08.2022 15:41
[Gregor1976]
> [najobj]
> > [Gregor1976]
> > > [najobj]
> > > > [alek14]
> > > > Nekaj se premika pri baterijah. 1000 km WLTP bo najbrž možno v 5 letih.
> > > >
> > > > Pri "range" ne smeš računati z novo baterijo. 50% je preverjena empirična številka.
>
> > > ... čuj, ker imam rad zvok motorja in vonj po bencinu, me električni avtomobili niti malo ne zanimajo, kolikor pa sem zaradi agresivne propagande sezanjen, pa se že od prvega dne proizvodnje električnih avtomobilov pri baterijah vedno nekaj premika ... no, ne razumam pa, zakaj se noben proizvajalec električnih avtomobilov ne spomni, da bi se premaknil v smer, ko bi namesto zamudnega "tankanja" - polnilnic ni dovolj in elektrika ne bo vedno zastonj - baterij na tankštelah vsaj za svoje modele - če res mora imeti vsak avto drugačno baterijo - ponujal zamenjavo praznih baterij s polnimi, ki bi jih ob primernem plačilu razlike elektrike v "stari" in "novi" bateriji delavci na tankštelah v nekaj minutah preprosto zamenjali ... evo, in bi bil tudi za stanovalce blokovskih naselij - takih je med vozniki največ - problem rešen, ker bi bila zgodba podobna tankanju bencina pred leti, ko si bencina nisi natankal sam ...
> > >
> > > P.S.: da ne bo pomote, "stare" baterije delavci na tankštelah ne bi vrgli v smeti, ampak bi jih namesto voznikov čez noč lepo napolnili in drugi dan kot "nove" spet prodali ...
> > Žal te baterije niso take, kot baterije, ki jih kupiš v trgovini za drobno elektroniko. Akumulator električnega avta lahko tehta tudi pol tone. Tako da ni ravno zadeva, ki bi jo zamenjal, kot plinsko bombo.
> ... OK, ker me zajebavaš - na osnovi česa si dobil občutek, da sem glup - tote baterije za drobno elektroniko ne bom komentiral, čeprav imajo v bistvu enako funkcijo kot avtomobilske ...
>
> P.S.: mogoče nisem bil dovolj jasen, mislil sem namreč na nekaj podobnega bateriji oziroma akumulatorju, ki je namenjen funkcioniranju številnih drobnih porabnikov elektrike v vsakem "navadnem" avtomobilu ... ja, res pa nimam pojma - električni avtomobili me ne zanimajo - kako težke so baterije za pogon motorja, ampak tudi zelo težke baterije - avto verjetno "traja" dalje kot baterija - mora tudi izrabljene baterije nekdo zamenjat - je ustrezno usposobljenim delavcem z ustrezno opremo seveda v ustrezno projektiranem avtomobilu lažje zamenjat v desetih minutah, kot pa - če jih sploh imajo kje napolnit - vsakemu vozniku napolnit svojega jeklenega konjička v desetih urah ... no, vsekakor pa "moja" ideja zahteva povsem spremenjen pristop k izdelavi in funkcioniranju električnih avtomobilov v praksi ...
Baterije, ki poganjajo avtomobile so ogromne, razen, če ima avto dometa 100 km. Tisto je pa itak brezveze. Navadno so nameščene na dnu avtomobilov.

Na Kitajskem obstaja nek poskus, da bi menjali baterije, vendar so investicije previsoke, dodaten problem je tudi to, da proizvajalci med seboj skrivajo tehnologijo in da ima vsaka znamka svoje baterije, ki med seboj niso kompatibilne.

Žal nobena od teh baterij ni v velikosti navadnega akumulatorja, ampak so to ogromne zadeve, največji del električnega avta.
... čuj, kot sem v zdaj boldanem tekstu v svojem postu tukaj zgoraj napisal, tudi zelo težke baterije - ker avto verjetno "traja" dalje kot baterija, mora tudi izrabljene baterije nekdo zamenjat in res ne vem, zakaj ustrezno usposobljeni delavci z ustrezno opremo seveda v ustrezno projektiranem avtomobilu (skoraj) prazne baterije ne bi mogli zamenjat v desetih minutah, namesto da vozniki - če jih sploh imajo kje napolnit - svoje jeklene konjičke polnijo deset ur ...

P.S.: tukaj www.petrol.si/znanje...edeti.html opremljeno s slikami od A do Ž piše vse, kar morate vedeti o električnih avtomobilh in tiste baterije na eni izmed slik z ustrezno opremo - že malo prirejen viličar bi bil dober - na ustrezno projektiranem avtu niti približno ni težko zamenjat, če bi se kdo od proizvajalcev avtomobilov mogoče le spomnil, da je to pametno in bi storitev menjave (skoraj) praznih baterij s polnimi za svoje modele - noben resni proizvajalec ne dela samo en model - prodajal na svojih servisih ali kot dodatno ponudbo kar na obstoječih tankštelah z naftnimi derivati ...