1 ura
Prevoznika Emirates in Flydubai po poplavah vzpostavljata normalne povezave
2 uri
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani 2
2 uri
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
6 ur
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
7 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
8 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
8 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
9 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3
20 ur
Najbolj brani članki danes
21 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
22 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
23 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 9
24 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 5
24 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
24 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 dan
Ko se upokoji vodja gradnje
1 dan
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
1 dan
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek TOP 15 električnih avtov po porabi energije

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gregor1976 sporočil: 537
[Avto] Tema: TOP 15 električnih avtov po porabi energije
[#3003696] 11.08.22 14:02 · odgovor na: najobj (#3003421)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [Gregor1976]
> > [najobj]
> > > [alek14]
> > > Nekaj se premika pri baterijah. 1000 km WLTP bo najbrž možno v 5 letih.
> > >
> > > Pri "range" ne smeš računati z novo baterijo. 50% je preverjena empirična številka.

> > ... čuj, ker imam rad zvok motorja in vonj po bencinu, me električni avtomobili niti malo ne zanimajo, kolikor pa sem zaradi agresivne propagande sezanjen, pa se že od prvega dne proizvodnje električnih avtomobilov pri baterijah vedno nekaj premika ... no, ne razumam pa, zakaj se noben proizvajalec električnih avtomobilov ne spomni, da bi se premaknil v smer, ko bi namesto zamudnega "tankanja" - polnilnic ni dovolj in elektrika ne bo vedno zastonj - baterij na tankštelah vsaj za svoje modele - če res mora imeti vsak avto drugačno baterijo - ponujal zamenjavo praznih baterij s polnimi, ki bi jih ob primernem plačilu razlike elektrike v "stari" in "novi" bateriji delavci na tankštelah v nekaj minutah preprosto zamenjali ... evo, in bi bil tudi za stanovalce blokovskih naselij - takih je med vozniki največ - problem rešen, ker bi bila zgodba podobna tankanju bencina pred leti, ko si bencina nisi natankal sam ...
> >
> > P.S.: da ne bo pomote, "stare" baterije delavci na tankštelah ne bi vrgli v smeti, ampak bi jih namesto voznikov čez noč lepo napolnili in drugi dan kot "nove" spet prodali ...

> Žal te baterije niso take, kot baterije, ki jih kupiš v trgovini za drobno elektroniko. Akumulator električnega avta lahko tehta tudi pol tone. Tako da ni ravno zadeva, ki bi jo zamenjal, kot plinsko bombo.

... OK, ker me zajebavaš - na osnovi česa si dobil občutek, da sem glup - tote baterije za drobno elektroniko ne bom komentiral, čeprav imajo v bistvu enako funkcijo kot avtomobilske ...

P.S.: mogoče nisem bil dovolj jasen, mislil sem namreč na nekaj podobnega bateriji oziroma akumulatorju, ki je namenjen funkcioniranju številnih drobnih porabnikov elektrike v vsakem "navadnem" avtomobilu ... ja, res pa nimam pojma - električni avtomobili me ne zanimajo - kako težke so baterije za pogon motorja, ampak tudi zelo težke baterije - ker avto verjetno "traja" dalje kot baterija, mora tudi izrabljene baterije nekdo zamenjat - je ustrezno usposobljenim delavcem z ustrezno opremo seveda v ustrezno projektiranem avtomobilu lažje zamenjat v desetih minutah, kot pa - če jih sploh imajo kje napolnit - vsakemu vozniku napolnit svojega jeklenega konjička v desetih urah ... no, vsekakor pa "moja" ideja zahteva povsem spremenjen pristop k izdelavi in funkcioniranju električnih avtomobilov v praksi ...
Baterije, ki poganjajo avtomobile so ogromne, razen, če ima avto dometa 100 km. Tisto je pa itak brezveze. Navadno so nameščene na dnu avtomobilov.

Na Kitajskem obstaja nek poskus, da bi menjali baterije, vendar so investicije previsoke, dodaten problem je tudi to, da proizvajalci med seboj skrivajo tehnologijo in da ima vsaka znamka svoje baterije, ki med seboj niso kompatibilne.

Žal nobena od teh baterij ni v velikosti navadnega akumulatorja, ampak so to ogromne zadeve, največji del električnega avta.