4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
7 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
7 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
7 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
7 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
8 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
9 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
9 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
10 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
11 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

milos9 sporočil: 1.046
[gogi1]
> [sopranos]
> In kaj narediš ko moraš kaj peljati? Ker ti mlinčki so res majhni.

Takrat se presede v dizla. Kot tudi, kadar ima kakšno daljšo pot, ki presega domet kolesarjev.

Ravnokar sem gledal rabljene Renaulte Zoe na Avtonet, neverjetno kako malo kilometrov imajo, nekateri manj kot moje kolo.
Tudi sam sem dvomil v uporabnost električnih avtov. Z našim pa smo v dobrih štirih mesecih prevozili 7.000 km, brez posebnega prilagajanja. Tudi izlet v Umag pretekli teden (320 km v obe smeri) je minil brez stresa, na cilji smo prek šuka pretočili 8 kWh v baterijo in se vrnili z 10 kWh v bateriji.

Povsem brez prilagajanje seveda ne gre, a odrekanje ni preveliko.