18 min
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
33 min
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
1 ura
Najbolj brani članki danes
2 uri
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
3 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
3 ure
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
3 ure
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
4 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
4 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
4 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
5 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
5 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
5 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
5 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
5 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
6 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
7 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
7 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
8 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
8 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Komu bo sploh dovoljeno graditi drugi tir?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bigl sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 23.05.2020 10:20
"Nekateri ekonomisti, med njimi najglasneje Jože Damijan, sicer menijo, da je z vidika makroekonomskih učinkov za državo bolje, da izbere čim bolj domače gradbince – tudi če je cena zaradi tega nekoliko višja."
Enim ne bi dovolil predavat na EF. Zganjajo celga vraga okoli zaščitne opreme, kako draga je bila, v kriznih razmerah, praktično izredno težko dobavljiva, tule pa 100% kontra. Kje je tu doslednost, v mišljenju in delovanju. Ni je. Zato jim je vseeno, koliko bo višja, glej P.S. Lep dan.

P.S.: Nekoliko višja cena:). Homo neeconomicus. Samo, da dobijo posel domači.....Seveda bodo argumenti za to v multiplikatorjih in akceleratorjih na celotno gospodarstvo. Še vedno je bila doslej za takšno logiko luknja večja od efektov.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2846825

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[Glavni forum] Tema: Komu bo sploh dovoljeno graditi drugi tir?
[#2846832] 23.05.20 10:57 · odgovor na: bigl (#2846825)
Odgovori   +    20
Zadnja sprememba: anon-317028 23.05.2020 11:02
[bigl]
"Nekateri ekonomisti, med njimi najglasneje Jože Damijan, sicer menijo, da je z vidika makroekonomskih učinkov za državo bolje, da izbere čim bolj domače gradbince – tudi če je cena zaradi tega nekoliko višja."
Enim ne bi dovolil predavat na EF. Zganjajo celga vraga okoli zaščitne opreme, kako draga je bila, v kriznih razmerah, praktično izredno težko dobavljiva, tule pa 100% kontra. Kje je tu doslednost, v mišljenju in delovanju. Ni je. Zato jim je vseeno, koliko bo višja, glej P.S. Lep dan.

P.S.: Nekoliko višja cena:). Homo neeconomicus. Samo, da dobijo posel domači.....Seveda bodo argumenti za to v multiplikatorjih in akceleratorjih na celotno gospodarstvo. Še vedno je bila doslej za takšno logiko luknja večja od efektov.
Ta Jože P. Damijan, nima vse lajšte pošlihtane. Naj države izbere domače gradbince tudi, če bo cena dvakrat višja. Razumel bi Damijana, če on vedno izbira vse domače npr. če vozi domač Clio, če ima domač pralni stroj, štedilnik, boler in mlinček za kavo Gorenje, kuhinjo Marles, domače pohištvo, domače ploščice...letuje v Sloveniji, ker s tem ustvarja velike multiplikatorje in akceleratorje (sicer, on turistične multiplikatorje ustvarja na Hrvaškem), otroci mu študirajo v Sloveniji, bere knjige slovenskih avtorjev, posluša pesme od slovenskih avtorjem, hodi na koncerte slovenskih pevcev, hodi le v trgovine Tuša in Jagerja, ki nista v tuji lasti, kupuje le slovenske izdelke, ne kupuje ničesar pri tujih spletnih ponudnikih, ne gleda Netflixa, naročen je le na Telekom, ne uporablja ničesar ameriškega, korejskega ali kitajskega...

Že Ricardo je videl koristi mednarodne svobodne trgovine in uravnoteženju ekonomike ponudbe in povpraševanja. Spomnimo se njegovega opisa. Angleži naj proizvajajo platno, Portugalci vino. Te izbire ne določa absolutna, temveč relativna produktivnost, manj ekonomski dejavniki kot oportunitetni stroški, pomembnejša od konkurenčnosti je optimalizacija povezanosti in soodvisnost. Najbolje je na to »ricardijansko dilemo« pred desetletji odgovoril John Lennon. Ringo Star ni bil niti najboljši bobnar na svetu niti ni pri tem prekašal Lennona. Za Beatle pa je bilo bolje, da je Ringo bobnal, Lennon pa pisal pesmi in pel, vsak je vpet v svoje, zato »band« deluje dobro in nima konkurence. Ricardova logika je univerzalna, v ekonomiji vsakdanjega življenja ali bilancah podjetij in držav...piše na www.mladina.si/18324...-izrocilo/ Torej, vse kaže, da je za Slovenijo bolje, če drugi tir gradijo Turki ali Kitajci, seveda, če so cenejši od domačih gradbincev.
anon-551617 sporočil: 104
[Glavni forum] Tema: Komu bo sploh dovoljeno graditi drugi tir?
[#2846857] 23.05.20 13:18 · odgovor na: bigl (#2846825)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-551617 23.05.2020 13:25
Nagradno vprašanje ; zakaj je JJ našutiral P. Damijana iz vlade? (Večer....)

Strani: 1