Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

aimon sporočil: 1.924
[rename]
Yebes tistih 20km proge za milijardo pa pol...modernizirajte in pohitrote raje progo Maribor Ljubljana, pa dobova Zidani most, Kamnik in Kranj Ljubljana.
Železniška proga Ljubljana - Jesenice bi vsekakor morala biti dvotirna.

"Glavna železniška proga št. 20 Ljubljana - Jesenice je enotirna proga, zaradi česar je njena prepustnost omejena. ... Vlada Republike Slovenije je na 170. redni seji dne 1.3.2018 sprejela Sklep o pripravi državnega prostorskega načrta za nadgradnjo železniške proge Ljubljana – Kranj – Jesenice – državna meja v koridorju obstoječe proge" www.krajsamorazdalje...a-jesenice

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2846608

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[aimon]
> [rename]
> Yebes tistih 20km proge za milijardo pa pol...modernizirajte in pohitrote raje progo Maribor Ljubljana, pa dobova Zidani most, Kamnik in Kranj Ljubljana.

Železniška proga Ljubljana - Jesenice bi vsekakor morala biti dvotirna.

"Glavna železniška proga št. 20 Ljubljana - Jesenice je enotirna proga, zaradi česar je njena prepustnost omejena. ... Vlada Republike Slovenije je na 170. redni seji dne 1.3.2018 sprejela Sklep o pripravi državnega prostorskega načrta za nadgradnjo železniške proge Ljubljana – Kranj – Jesenice – državna meja v koridorju obstoječe proge" www.krajsamorazdalje...a-jesenice
In ko se bo začelo umeščat drugi tir Kranj-Lesce (potekal bi naj ločeno od sedanjega) v okolje bo enaka štala kot z 2TDK, torej najbolje da se ne dela, ker se bo spet samo kradloo etc.... Definitivno pa brez porasta tovornega prometa iz LKP, bi rekel rename yebeš tako progo..., drugi tir iz Kranja na Jesenice nima pomena. Ob minimalnih posegih se lahko propustnost še nekoliko dvigne. Je pa 2. tir nedvomno zelo pomemben do Kranja zaradi primestnega prometa. Pa se bojim, da bomo raje zgradili 4. pas na AC kot 2. tir, pač v stilu Yebeš tako progo.....

Strani: 1