Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

spiderman sporočil: 1.741
[1damijan]
In iz Lune se je videlo, pred Korono, da prihaja kriza...???
In tega iz VELECENJENIH podjetij nihče ni videl, predvideval???
Haloooo???
???
Česa vi ne razumete?
Za B2B dobavitelja avtomobilski industriji je čisto vseeno, kaj vidi ali česa ne vidi (v prihodnosti)...
Dobavljajo na osnovi podpisanih pogodb s svojimi kupci.
.
Imaš "običajno" 5-letno pogodbo 2018-2022 npr. z VW, BMW, MB za dobavo delov za izdelavo katerih potrebuješ npr. 300 delavcev... ...in potem se jeseni 2019 odločiš, da prihaja kriza in boš zmanjšal število zaposlenih za polovico, ter sporočiš kupcu, da od zdaj naprej boš dobavljal samo 50% dogovorjenih količin...
.
Si vi to tako predstavljate, da poteka posel dobaviteljev avtomobilski industriji??
Good luck with that!
.
Razmislite še malo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2845823

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[spiderman]
> [1damijan]
> In iz Lune se je videlo, pred Korono, da prihaja kriza...???
> In tega iz VELECENJENIH podjetij nihče ni videl, predvideval???
> Haloooo???

???
Česa vi ne razumete?
Za B2B dobavitelja avtomobilski industriji je čisto vseeno, kaj vidi ali česa ne vidi (v prihodnosti)...
Dobavljajo na osnovi podpisanih pogodb s svojimi kupci.
.
Imaš "običajno" 5-letno pogodbo 2018-2022 npr. z VW, BMW, MB za dobavo delov za izdelavo katerih potrebuješ npr. 300 delavcev... ...in potem se jeseni 2019 odločiš, da prihaja kriza in boš zmanjšal število zaposlenih za polovico, ter sporočiš kupcu, da od zdaj naprej boš dobavljal samo 50% dogovorjenih količin...
.
Si vi to tako predstavljate, da poteka posel dobaviteljev avtomobilski industriji??
Good luck with that!
.
Razmislite še malo.
Ja saj, treba je razmišljat, preden podpisuješ. Kupec lahko spreminja količine, ti pa jih ne moreš. Takega posla lahko imaš samo en del v podjetju, ne pa 90%, če hočeš kolikor toliko mirno spati.
Če imaš 90% pa moraš ali toliko zaslužiti po kosu, da si lahko ustvariš dovolj velike rezerve, ali pa imeti delavce zaposlene za določen čas ali pa preko agencij in jih sproti zaposlovati in odpuščati.
Da ne govorimo o tretji možnosti, ki pa je v Sloveniji od prodaje Gorenja praktično ne poznamo več, da si ti OEM in imaš svojo blagovno znamko. Zanimiv primer pri nas je Hidrija, ki je uničila Tomos in Iskra ERO/Perles na račun dobaviteljstva.
Dobavitelj bo pač zmeraj je**na stranka, razen če bo imel res neko super izjemno tehnologijo, ki pa je mi nimamo. Oziroma če jo vsaj približno imamo, takšno podjetje hitro kak tujec kupi (glej Mahle Letrika, na primer).

Strani: 1