Strani: 1

hijena1 sporočil: 1.214
[#2844271] 11.05.20 08:54
Odgovori   +    5
še en dokaz, kako oblast ne razume letalskega prometa. zapreš ga v par minutah, vzpostavljaš ga tedne in mesece in leta.

zamudili smo enkratno priložnost ugasnit MB letališče, ki je en sam ljubi strošek in večna ambicija lokalcev po tem, da se tam ne bi nič spremenilo. se pravi letališče da, promet pa ne. ker pol bo hrup, pa še delat bo treba. naj naredijo za Magno testno progo, uni mali frčoplani bojo pa še zmer lahk letel. v UK je polno takih zadev, pa najbrž še kje.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2844275] 11.05.20 09:05 · odgovor na: hijena1 (#2844271)
Odgovori   +    8
še en dokaz, kako oblast ne razume letalskega prometa. zapreš ga v par minutah, vzpostavljaš ga tedne in mesece in leta.
ah, ne bluzi daj. cim bodo ljudje imeli moznost letet brez karanten, bo to spet aktualno. je pa seveda vprasanje, kaksne bodo cene. that said, letenje je bilo zadnja leta absolutno prepoceni.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2844280] 11.05.20 09:22 · odgovor na: (#2844279)
Odgovori   +    0
V podeželju pa je ČI = 50% (R0=2 - predpostavka).
V podezelju, resno to? kar korono dobim, ko kdo tako napise... bljak!
kzupanc sporočil: 10.517
[#2844285] 11.05.20 09:35 · odgovor na: shevchenko (#2844275)
Odgovori   +    7
[shevchenko]
> še en dokaz, kako oblast ne razume letalskega prometa. zapreš ga v par minutah, vzpostavljaš ga tedne in mesece in leta.

ah, ne bluzi daj. cim bodo ljudje imeli moznost letet brez karanten, bo to spet aktualno. je pa seveda vprasanje, kaksne bodo cene. that said, letenje je bilo zadnja leta absolutno prepoceni.
Se strinjam.
Cena mora biti ekonomska, ne pa taka, da vodi v velike izgube in na račun varnosti.
rx170 sporočil: 6.393
[#2844302] 11.05.20 10:07
Odgovori   +    4
En kup stvari je še zaprtih (vlada se do nekateirh dejavnosti, ki jih je zaprla obnaša kot da ne obstajajo, npr. fitness centri ipd.), pa bi fantazirali o odprtju meja in letalskem prometu?
MatejEljon sporočil: 1
[#2844312] 11.05.20 10:31 · odgovor na: hijena1 (#2844271)
Odgovori   +    1
Se strinjam.
Letalski promet je potrebno spet odpreti in uvesti popolnoma enake ukrepe, kot drugje po EU. Letalstvo je globalna panoga in taki morajo biti tudi ukrepi, da bo potovanje varno in se povrne zaupanje potnikov.
Tako ali tako bo trajalo najmanj do začetka junija, da se vzpostavijo prve linije, če odpremo danes.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2844321] 11.05.20 11:06
Odgovori   +    7
Mi se odločamo o tem, ali bi odprli letalski promet?
Kaj pa imamo mi s tem?
To se bosta Fraport in Lufthansa zmenila, upoštevajoč usmeritve Angele Merkel.
Micare sporočil: 1.582
[#2844325] 11.05.20 11:38 · odgovor na: (#2844293)
Odgovori   +    5
Ta čredna imunost mi gre zelo proti vetru. Dvoličnost kot pri reklamah proti obveznemu cepljenju otrok. Zakaj taka dvoličnost politike boja proti nalezljivim boleznim? A res eni prodajajo meglo, ker preveč tlačimo Zemljo in je 3/4 ljudi preveč.
Če bi bila tale čredna imunost fantastična stvar bi bilo smiselno ukinit obvezna cepljenja. Po možnosti tudi prepovedat antibiotike, zapret TBC oddelke, saj se mora vzpostaviti čredna imunost proti otroški paralizi, davici, mumpsu, ošpicam, otroškemu kašlju, HIV-u, sifilisu, meningitisu, hepatitisu, bakterijski pljučnici, boreliji ... Povprečna življenska doba bi se znižala na kakih 50 let . A to pa ne? Ker bi brez tega marsikdo že zdavnaj bil pokojnik. Kakih 40% otrok ne bi dočakalo 15 let. Ne razumem.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2844346] 11.05.20 12:50 · odgovor na: kzupanc (#2844285)
Odgovori   +    0
če kje, je v letalstvu poskrbljeno za varnost. vsaj za EU in USA lahko mirno trdim.
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2844347] 11.05.20 12:51
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-48899 11.05.2020 12:52
Zaenkrat LH leti z floto E190 in A 320N. Ko postimajo protokole za CRJ bodo leteli tudi v Slovenijo. Se pravi po 1.6. nekako.
Bi blo pa lepo, da vsi avioprevozniki zmanjsajo kapaciteto sedezev v letalih na prvotne stevilke fabrsko vgrajenih oz minimum specifikacije tipa letala.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2844349] 11.05.20 12:52 · odgovor na: kzupanc (#2844285)
Odgovori   +    1
jez bi že sedaj letel, pa nimam s čim/s kom.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2844355] 11.05.20 13:01 · odgovor na: anon-48899 (#2844347)
Odgovori   +    0
je problem v protokolih ali tudi licencah osebja in letal? morda veš, kako rešujejo to, saj so bili (pre)dolgo na tleh.
kotzi sporočil: 1.104
[#2844357] 11.05.20 13:03 · odgovor na: hijena1 (#2844271)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 11.05.20 11:23
ta je dobra..cel svet zapre linije..edin tovorne delajo..kaj pa naj pol nm potem leti..kam naj letimo...a...ce ni linij..se letalisce pac zapre..kam naj letimo...ce so vse drzave prepovedale lete....a..kam...torej...pr nm odprejo...a letal ni..torej..kaj naj nardi vlada..naredi linijo lj maribor..al kaj
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2844362] 11.05.20 13:26 · odgovor na: hijena1 (#2844355)
Odgovori   +    0
[hijena1]
je problem v protokolih ali tudi licencah osebja in letal? morda veš, kako rešujejo to, saj so bili (pre)dolgo na tleh.
Licence osebja niso tak problem. Ostalo pa ekonomika in interes posamezne drzave. Plus, plus...sorry za vec.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2844369] 11.05.20 13:53 · odgovor na: anon-48899 (#2844362)
Odgovori   +    0
a licence niso problem v soglasju EASE al sam nemškega CAA?

šuški žužki in zgodba o božji bradi mi je pa poznana.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2844373] 11.05.20 14:10 · odgovor na: kotzi (#2844357)
Odgovori   +    0
[kotzi]
.a..kam...torej...pr nm odprejo...a letal ni..torej..kaj naj nardi vlada..naredi linijo lj maribor..al kaj
Nekaj so rekli, da bo prva linija na Finsko.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2844640] 12.05.20 16:57 · odgovor na: shevchenko (#2844275)
Odgovori   +    1
[shevchenko]
> še en dokaz, kako oblast ne razume letalskega prometa. zapreš ga v par minutah, vzpostavljaš ga tedne in mesece in leta.

ah, ne bluzi daj. cim bodo ljudje imeli moznost letet brez karanten, bo to spet aktualno. je pa seveda vprasanje, kaksne bodo cene. that said, letenje je bilo zadnja leta absolutno prepoceni.
Skupni dobiček letalskih prevoznikov se je v zadnjih štirih letih gibal okoli 32 miljarda USD letno, pri čemer so npr. ameriški prevzniki (z izjemo Southwest-a) izplačevali izjemno visoke plače (primer znanca: 200,000 USD letno kot prvi oficir in max štirimi leti mesečno).

Če so bile karte obsolutno prepoceni, koliko bi bo tvoje moral biti dobiček prevoznikov; 500 milijard letno?
Inzeko sporočil: 204
[#2844673] 12.05.20 20:49
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (16.09.2023 05:26)
shevchenko sporočil: 21.898
[#2844811] 13.05.20 14:31 · odgovor na: dz1975 (#2844640)
Odgovori   +    0
Skupni dobiček letalskih prevoznikov se je v zadnjih štirih letih gibal okoli 32 miljarda USD letno, pri čemer so npr. ameriški prevzniki (z izjemo Southwest-a) izplačevali izjemno visoke plače (primer znanca: 200,000 USD letno kot prvi oficir in max štirimi leti mesečno).

Če so bile karte obsolutno prepoceni, koliko bi bo tvoje moral biti dobiček prevoznikov; 500 milijard letno?
pa zakaj potem sedaj vsi javkajo, ce tolcejo taksne dobicke?

sicer pa, po drugi strani se tudi zavzemam, da zacnejo placevati ddv in trosarine na kerozin, to je nekaj kar zaenkrat kot privilegirana kasta ne placujejo. to bi posteno zarezalo v te dobicke.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2845606] 16.05.20 21:55 · odgovor na: shevchenko (#2844811)
Odgovori   +    1
Višji davki ne bodo nič zarezali v dobičke letalskih družb, ampak v tvoj žep...

Strani: 1