Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bo od jutri v Sloveniji spet dovoljen letalski potniški promet?
Strani: 1
sporočil: 1.214
še en dokaz, kako oblast ne razume letalskega prometa. zapreš ga v
par minutah, vzpostavljaš ga tedne in mesece in leta.
zamudili smo enkratno priložnost ugasnit MB letališče, ki je en sam ljubi strošek in večna ambicija lokalcev po tem, da se tam ne bi nič spremenilo. se pravi letališče da, promet pa ne. ker pol bo hrup, pa še delat bo treba. naj naredijo za Magno testno progo, uni mali frčoplani bojo pa še zmer lahk letel. v UK je polno takih zadev, pa najbrž še kje.
zamudili smo enkratno priložnost ugasnit MB letališče, ki je en sam ljubi strošek in večna ambicija lokalcev po tem, da se tam ne bi nič spremenilo. se pravi letališče da, promet pa ne. ker pol bo hrup, pa še delat bo treba. naj naredijo za Magno testno progo, uni mali frčoplani bojo pa še zmer lahk letel. v UK je polno takih zadev, pa najbrž še kje.
sporočil: 21.898
še en dokaz, kako oblast ne razume letalskega prometa. zapreš ga v par minutah, vzpostavljaš ga tedne in mesece in leta.ah, ne bluzi daj. cim bodo ljudje imeli moznost letet brez karanten, bo to spet aktualno. je pa seveda vprasanje, kaksne bodo cene. that said, letenje je bilo zadnja leta absolutno prepoceni.
sporočil: 21.898
V podeželju pa je ČI = 50% (R0=2 - predpostavka).V podezelju, resno to? kar korono dobim, ko kdo tako napise... bljak!
sporočil: 10.517
[shevchenko]Se strinjam.
> še en dokaz, kako oblast ne razume letalskega prometa. zapreš ga v par minutah, vzpostavljaš ga tedne in mesece in leta.
ah, ne bluzi daj. cim bodo ljudje imeli moznost letet brez karanten, bo to spet aktualno. je pa seveda vprasanje, kaksne bodo cene. that said, letenje je bilo zadnja leta absolutno prepoceni.
Cena mora biti ekonomska, ne pa taka, da vodi v velike izgube in na račun varnosti.
sporočil: 6.393
En kup stvari je še zaprtih (vlada se do nekateirh dejavnosti, ki
jih je zaprla obnaša kot da ne obstajajo, npr. fitness centri
ipd.), pa bi fantazirali o odprtju meja in letalskem prometu?
sporočil: 1
Se strinjam.
Letalski promet je potrebno spet odpreti in uvesti popolnoma enake ukrepe, kot drugje po EU. Letalstvo je globalna panoga in taki morajo biti tudi ukrepi, da bo potovanje varno in se povrne zaupanje potnikov.
Tako ali tako bo trajalo najmanj do začetka junija, da se vzpostavijo prve linije, če odpremo danes.
Letalski promet je potrebno spet odpreti in uvesti popolnoma enake ukrepe, kot drugje po EU. Letalstvo je globalna panoga in taki morajo biti tudi ukrepi, da bo potovanje varno in se povrne zaupanje potnikov.
Tako ali tako bo trajalo najmanj do začetka junija, da se vzpostavijo prve linije, če odpremo danes.
sporočil: 6.570
Mi se odločamo o tem, ali bi odprli letalski promet?
Kaj pa imamo mi s tem?
To se bosta Fraport in Lufthansa zmenila, upoštevajoč usmeritve Angele Merkel.
Kaj pa imamo mi s tem?
To se bosta Fraport in Lufthansa zmenila, upoštevajoč usmeritve Angele Merkel.
sporočil: 1.582
Ta čredna imunost mi gre zelo proti vetru. Dvoličnost kot pri
reklamah proti obveznemu cepljenju otrok. Zakaj taka dvoličnost
politike boja proti nalezljivim boleznim? A res eni prodajajo
meglo, ker preveč tlačimo Zemljo in je 3/4 ljudi preveč.
Če bi bila tale čredna imunost fantastična stvar bi bilo smiselno ukinit obvezna cepljenja. Po možnosti tudi prepovedat antibiotike, zapret TBC oddelke, saj se mora vzpostaviti čredna imunost proti otroški paralizi, davici, mumpsu, ošpicam, otroškemu kašlju, HIV-u, sifilisu, meningitisu, hepatitisu, bakterijski pljučnici, boreliji ... Povprečna življenska doba bi se znižala na kakih 50 let . A to pa ne? Ker bi brez tega marsikdo že zdavnaj bil pokojnik. Kakih 40% otrok ne bi dočakalo 15 let. Ne razumem.
Če bi bila tale čredna imunost fantastična stvar bi bilo smiselno ukinit obvezna cepljenja. Po možnosti tudi prepovedat antibiotike, zapret TBC oddelke, saj se mora vzpostaviti čredna imunost proti otroški paralizi, davici, mumpsu, ošpicam, otroškemu kašlju, HIV-u, sifilisu, meningitisu, hepatitisu, bakterijski pljučnici, boreliji ... Povprečna življenska doba bi se znižala na kakih 50 let . A to pa ne? Ker bi brez tega marsikdo že zdavnaj bil pokojnik. Kakih 40% otrok ne bi dočakalo 15 let. Ne razumem.
sporočil: 1.153
Zadnja sprememba: anon-48899 11.05.2020 12:52
Zaenkrat LH leti z floto E190 in A 320N. Ko postimajo protokole za
CRJ bodo leteli tudi v Slovenijo. Se pravi po 1.6. nekako.Bi blo pa lepo, da vsi avioprevozniki zmanjsajo kapaciteto sedezev v letalih na prvotne stevilke fabrsko vgrajenih oz minimum specifikacije tipa letala.
sporočil: 1.214
je problem v protokolih ali tudi licencah osebja in letal? morda
veš, kako rešujejo to, saj so bili (pre)dolgo na tleh.
sporočil: 1.104
čas vnosa: 11.05.20 11:23
ta je dobra..cel svet zapre linije..edin tovorne delajo..kaj pa naj
pol nm potem leti..kam naj letimo...a...ce ni linij..se letalisce
pac zapre..kam naj letimo...ce so vse drzave prepovedale
lete....a..kam...torej...pr nm odprejo...a letal ni..torej..kaj naj
nardi vlada..naredi linijo lj maribor..al kaj
sporočil: 1.153
[hijena1]Licence osebja niso tak problem. Ostalo pa ekonomika in interes posamezne drzave. Plus, plus...sorry za vec.
je problem v protokolih ali tudi licencah osebja in letal? morda veš, kako rešujejo to, saj so bili (pre)dolgo na tleh.
sporočil: 1.214
a licence niso problem v soglasju EASE al sam nemškega CAA?
šuški žužki in zgodba o božji bradi mi je pa poznana.
šuški žužki in zgodba o božji bradi mi je pa poznana.
sporočil: 6.570
[kotzi]Nekaj so rekli, da bo prva linija na Finsko.
.a..kam...torej...pr nm odprejo...a letal ni..torej..kaj naj nardi vlada..naredi linijo lj maribor..al kaj
sporočil: 2.264
[shevchenko]Skupni dobiček letalskih prevoznikov se je v zadnjih štirih letih gibal okoli 32 miljarda USD letno, pri čemer so npr. ameriški prevzniki (z izjemo Southwest-a) izplačevali izjemno visoke plače (primer znanca: 200,000 USD letno kot prvi oficir in max štirimi leti mesečno).
> še en dokaz, kako oblast ne razume letalskega prometa. zapreš ga v par minutah, vzpostavljaš ga tedne in mesece in leta.
ah, ne bluzi daj. cim bodo ljudje imeli moznost letet brez karanten, bo to spet aktualno. je pa seveda vprasanje, kaksne bodo cene. that said, letenje je bilo zadnja leta absolutno prepoceni.
Če so bile karte obsolutno prepoceni, koliko bi bo tvoje moral biti dobiček prevoznikov; 500 milijard letno?
sporočil: 21.898
Skupni dobiček letalskih prevoznikov se je v zadnjih štirih letih gibal okoli 32 miljarda USD letno, pri čemer so npr. ameriški prevzniki (z izjemo Southwest-a) izplačevali izjemno visoke plače (primer znanca: 200,000 USD letno kot prvi oficir in max štirimi leti mesečno).pa zakaj potem sedaj vsi javkajo, ce tolcejo taksne dobicke?
Če so bile karte obsolutno prepoceni, koliko bi bo tvoje moral biti dobiček prevoznikov; 500 milijard letno?
sicer pa, po drugi strani se tudi zavzemam, da zacnejo placevati ddv in trosarine na kerozin, to je nekaj kar zaenkrat kot privilegirana kasta ne placujejo. to bi posteno zarezalo v te dobicke.
Strani: 1