Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[IT2017a1]
> [sopranos]
> PSA ima fest navite cene. Avti so slečeni. Zgolj neka osnovna oprema. So cenejši kot ostali samo na videz. Ko pogledaš opremo tekmecev, kakovost izdelave itd. vidiš kakšen klump je PSA. Mu pa folk zaenkrat še naseda.
>
> Od Oplov so samo Astre v akciji vredne svojega denarja. Pred krizo so bile cenejše od Kie. Škode, VW imajo pa noro visoke cene. Škoda sedaj ponuja Oktavie, ki pa so v bistvu prejšnji model in se jih morajo znebiti.
>
> Ford ima po večini zelo stare modele in niti pod razno ne opravičujejo svoje cene.
>
> Japonci so pa sploh mimo.

Mam Kio ceed SW, staro 11 let, osnovni model, takrat sem dal zanjo 13.000, gotovine, vse vkjučeno (priprava vozila, metalna barva...) Želel sem si kupiti novo, s staro nimam problemov, ampak sem rekel ok, denar mam... Nova bi bila 18.000, spet osnovni model??!!Sicer jim piše že od 14.200 ampak to je na lizing ki je potem 18.500 skupaj, ko šešteješ obroke...

Da skratim pričo, v 10 letih mi plača ni šla nič gor , a Kia iz 13 na 18k? pozabi, stara še čist ok dela..

Boli me k... za tiste nove asistenčne tehnologije, ne rabim jih, samo kvarilo se bo in zgodbe, da so zaradi tega dražje pač ne kupim...
Meni so nekateri novejši pripomočno ok. Če ti pa slečeno verzijo prodajajo, je pa res vseeno, če obdržiš star avto.

Praviloma je bilo pri tehnologiji tako, da se je z razvojem cenila. In večji kot je obseg, cenejša je bila. In ko so rastle naše plače, so bili tehnološki izdelki primerjalno gledano cenejši.

Vse te avtomobilske tovarne povečujejo prodajo, tehnologija je cenejša, a izdelki se kljub temu dražijo. In to kar precej. Tudi trgovci se povezujejo, povečujejo prodajo. Zavarovanja in servisi so vedno dražji.

In če se prebivalstvo koncentrira v mestih, mesta pa razvijajo javne oblike transporta, je jasno, da se bo privlačnost nakupa lastnega vozila zmanjševala.