Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Nov zagon avtoposla in močna pocenitev avtomobilov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

hijena1 sporočil: 1.214
hja to so cene za avte iz zaloge, z najbrž čudno opremo, barvo in motorji. če pa hoč nov avto met po lastnih željah bo pa še zmeraj tako kot je bilo: posilstvo z nepotrebno/neželjeno opremo, grdo barvo.... a ja vi bi drugačno, ni problem 500, 600, 700 eur ekstra pa bo.... man ne me jahat, da je prl litru barve taka razlika?!?! ne rabim vaših litih alu ultra duper 17", 18" col feltn, ki so še grde za povrhu.... ampak to je že v paketu. pa ga odpakirejte in prodajte to kakmu mulcu. ja to pa ne gre...skratka kupovat nov avto je užitek enak obisku zobozdravnika. na koncu se znerviran, prepoten, z velkim računom in povabilom, čez 15tisoč ali eno letao, kar prej pride :(

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2843897

Strani: 1

Huracan sporočil: 17
[Avto] Tema: Nov zagon avtoposla in močna pocenitev avtomobilov
[#2844309] 11.05.20 10:27 · odgovor na: hijena1 (#2843897)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 11.05.20 10:25
Čisti plus za tole...

Res je, kar pišeš o barvah. Pri lokalnem dobavitelju dobim liter navadne barve (baza ali pa akril) s popusti za okoli 55 EUR, če je kakšna posebna super-duper perla in ne vem kaj še vse, je cena tam do 98 EUR za liter.

Metalic barve imajo cene morda največ 20 EUR pri litru višje, tudi ni ekstremno visokih cen za kakšne posebne odtenke ali efekte.

Pri metalic lakiranju je obvezen še sloj brezbarvnega laka, kvaliteten pride okrog 30 EUR na liter. Nekateri proizvajalci avtomobilov tudi pri navadnih barvah prakticirajo sloj brezbarvnega laka za na konec.

Za povprečno velik avto potrebuješ za celotno zunanje lakiranje ca. 3 litre barve, s tem, da "ročni" mojstri lakiramo znatno debelejše sloje kot je to v tovarniških lakirnicah (razen, če imaš pri novem avtomobilu to srečo, da so ga na kontroli kvalitete še enkrat poslali v lakirnico...).

Tako da ja, živi nateg so barve, kupi cenene elektronike, displejčki in "tač-skrini", ki bi jih kupci naj drago plačevali v novih avtomobilih. Roko na srce, platišča so še najmanj kriva, je vsaj konkreten kos kovine ali pa aluminija v njih...

LP

Strani: 1