Strani: 1

vrac sporočil: 11.068
[#2843107] 05.05.20 15:01
Odgovori   +    9
Jih je nemški kaselc dobro nategnil. Vse. Kdo že je bil velemojster, ki je ta big deal sklenil?
pobalin sporočil: 14.456
[#2843109] 05.05.20 15:02
Odgovori   +    14
z okoli 10 milijoni terjatev družba JAH32000 s Kajmanskih otokov
LOL!
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2843110] 05.05.20 15:04
Odgovori   +    28
Skoraj tri tisoč upnikov in 150 milijonov terjatev!!!??? Nakateri pa so želeli to govno od podjetja podržaviti.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2843115] 05.05.20 15:23 · odgovor na: pobalin (#2843109)
Odgovori   +    17
[pobalin]
> z okoli 10 milijoni terjatev družba JAH32000 s Kajmanskih otokov

LOL!
Iz te zapuščine in prijavljenih terjatev se da sklepati, da so nekateri bili prepričani, da bo država zaradi nacionalnega interesa ponovno podržavila Adrio in seveda, prevzela nase vse terjatve.
sopranos sporočil: 11.404
[#2843124] 05.05.20 15:57
Odgovori   +    27
Iz zapisanega lahko sklepam predvem naslednje:
1. Hvala bogu, da nismo reševali Adrie
2. Nemci so ustvarili za več kot 60 milijonov EUR fiktivnih terjavev
3. Na srečo je pizdarija, ki so jo ustvarili v Sloveniji manjša kot sem predvideval

Tako, da če potegnemo črto, sploh v luči današnjih razmer, se je za Slovenijo ta zgodba relativno dobro končala.
sopranos sporočil: 11.404
[#2843134] 05.05.20 16:12 · odgovor na: (#2843129)
Odgovori   +    6
[kren]
> [sopranos]
> Tako, da če potegnemo črto, sploh v luči današnjih razmer, se je za Slovenijo ta zgodba relativno dobro končala.

V bistvu smo imeli več sreče kot pameti. A si predstavljaš, koliko davkoplačevalskega denarja, bi morali zdaj zmetati v prizemljeno Adrio.
Čeprav po eni strani bi sedaj lahko kupili letala ceneje. Pa tudi lahko bi pilotom in ostalemu osebju ponudili nižje plače.

A glede na to, da politika nima pojma, je bolje, da je tako kot je. Kdaj je tudi to, da nič ne narediš bolje kot to, da narediš še več škode.
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2843142] 05.05.20 16:26 · odgovor na: anon-317028 (#2843115)
Odgovori   +    9
Obstaja tudi prisilna poravnava, če te še niso učili. Elegantna in zakonita kraja, če je pravilno pripravljena v naprej.

Država bi v primeru potrditve PP verjetno konvertirala terjatev v delež in pristala na to, da npr. 10% terjatev poplača v 5 letih. Podrejeni upniki bi se strinjali, saj tako bi bilo zanje bolje kot nič.

Tako bi država štartala z utečeno floto in zaposlenimi.

Pa se tega niso v državi lotili... in bolje je tako, ker bi iz te zgodbe država naredila še večjo luknjo.

Adria se je v preteklosti v tem pogledu že večkrat izkazala.

(Kjerkoli ima država prste, nekdo krade... doslej se je to še vedno potrdilo.)
anon-20353 sporočil: 1.085
[#2843146] 05.05.20 16:41 · odgovor na: FIN-379669 (#2843142)
Odgovori   +    9
[]
Obstaja tudi prisilna poravnava, če te še niso učili. Elegantna in zakonita kraja, če je pravilno pripravljena v naprej

(Kjerkoli ima država prste, nekdo krade... doslej se je to še vedno potrdilo.)
Za državo ravno ne vem, toda Janković&Sons to jako dobro obvladajo.
rame sporočil: 957
[#2843149] 05.05.20 16:50
Odgovori   +    2
Kako naj firma sploh posluje,če mora za emisijske kupone plačati 1.4 M za plače raznih direktorjev in svetovalcev okoli 10M ,leasing firmam okoli 70M za bodočo izgubo.
Kapital se je zelo boril ,da firma ne bi propadla,ker je imel veliko korist.
rame sporočil: 957
[#2843151] 05.05.20 16:56 · odgovor na: sopranos (#2843124)
Odgovori   +    0
Veliko srečo smo imeli samo ,da se bo tako nadaljevalo.Če bo šlo po načrtih lahko propade tričetrt firm in ne bomo zapravljali davkoplačevalskega denarja.
sopranos sporočil: 11.404
[#2843156] 05.05.20 17:22 · odgovor na: rame (#2843151)
Odgovori   +    0
No, ne biti tako črnogled. Iz krize 1929 smo se naučili, da je treba gospodarstvo zalivati z denarjem in skrbeti, da se kolesje vrti, da ne zariba mašina. In to se bo delalo. Zato bo škoda manjša. Bo pa vseeno verjetno trajalo nekaj časa, da si bomo opomogli.
EKSPROPRIACIJA sporočil: 420
[#2843162] 05.05.20 17:37
Odgovori   +    1
Čista zmaha.
linaprin sporočil: 771
[#2843172] 05.05.20 18:04 · odgovor na: vrac (#2843107)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 05.05.20 16:18
[vrac]
Jih je nemški kaselc dobro nategnil. Vse. Kdo že je bil velemojster, ki je ta big deal sklenil?
Sem že malo starejši, ampak mislim, da še vedno na tekočem, torej,khm JJ...? ;)
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2843189] 05.05.20 20:06 · odgovor na: FIN-379669 (#2843142)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-317028 05.05.2020 20:07
[]
Država bi v primeru potrditve PP verjetno konvertirala terjatev v delež in pristala na to, da npr. 10% terjatev poplača v 5 letih. Podrejeni upniki bi se strinjali, saj tako bi bilo zanje bolje kot nič.

Tako bi država štartala z utečeno floto in zaposlenimi.
Čak, čak, ta utečena flota in zaposleni so pridelali za 150 milijonov dolga!!!???
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2843206] 05.05.20 20:59 · odgovor na: anon-317028 (#2843189)
Odgovori   +    0
Stečajni ga je priznal dolga nekaj okoli čez 80 mio eur. Vprašanje koliko od teh 150 mio eur je realnega.

Vemo pa že od prej, kako je bilo: vsako leto je cca. 3 mio eur šlo preveč za "stroške".

Hej, Adria lahko posluje s pozitivno nulo v najboljših cajtih, z 1 mio eur minusa v normalnih cajtih. Sedaj pa je treba računati, kaj pomenijo vsi ti leti za naš BDP.

Računica ni nepomembna, ker drugi prevozniki lahko le v določenem daljšem obdobju zapolnijo 80% prejšnjih Adriinih linij.

Ampak... škoda se je že zgodila zdavnaj... in je , kar je. Morda pa nas je malo letov v Lj tokrat obvarovalo hujšega v tej virusni krizi. Je Adria še pravi cajt šla v stečaj...

... pa tudi sedaj ni objokovati, ker je letalstvo skupaj s turizmom na psu.
rame sporočil: 957
[#2843276] 06.05.20 09:25 · odgovor na: FIN-379669 (#2843206)
Odgovori   +    0
Pri nas v Sloveniji je vse mogoče tako ,da me ne bi presenetilo, če bi se kdo spomnil odpirati novo letalsko firmo.Adria je bila žakelj za polnjenje denarja vseh političnih strank tako ,da sedaj vsem nekaj manjka.Če so kupili falcona in z njim naredili stroškov za vsaj desetletno vzdrževanje Adrie pri življenju je pri nas vse mogoče.
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2843291] 06.05.20 09:57 · odgovor na: rame (#2843276)
Odgovori   +    0
Pomisli, koliko se "zaganja" v turističnem holdingu in aka obnovah hotelov, ki so del tega holdinga (30% je del prijateljskih transakcij)... drugih molznih krav pa zlepa ne bo zmanjkalo (zdravstvo, energetika, telekomunikacije, zavarovalnice, Dutb...)
rame sporočil: 957
[#2843324] 06.05.20 10:57 · odgovor na: FIN-379669 (#2843291)
Odgovori   +    1
Zmanjkuje molznih krav zato ker je preveč parazitov.Situacija je pa zelo zanimiva ker prodajali bi desničarji potem se pa zamenja vlada in pade prodaja na levičarje. V bistvu je pa vse eno in isto,vsi za svoj žep.
vrac sporočil: 11.068
[#2843354] 06.05.20 12:01 · odgovor na: linaprin (#2843172)
Odgovori   +    2
[linaprin]
> [vrac]
> Jih je nemški kaselc dobro nategnil. Vse. Kdo že je bil velemojster, ki je ta big deal sklenil?

Sem že malo starejši, ampak mislim, da še vedno na tekočem, torej,khm JJ...? ;)
Mislim da je bil kar Miro Cerar takrat PV.
Endimion sporočil: 10.251
[#2843417] 06.05.20 13:59 · odgovor na: anon-317028 (#2843110)
Odgovori   +    0
od tega je nekih 2000 kupcev letalskih kart in 400 zaposlenih....

Smanji doživljaj
pobalin sporočil: 14.456
[#2843530] 06.05.20 21:36 · odgovor na: Endimion (#2843417)
Odgovori   +    0
[Endimion]
od tega je nekih 2000 kupcev letalskih kart in 400 zaposlenih....
Hm, takole Delo:
Seznam terjatev razkriva, da je stečajni upravitelj večkrat prerekal terjatve potrošnikov in tudi pravnih oseb, ki so jih ti prijavili zaradi kupljenih letalskih vozovnic, a neopravljenih letov. Kupci vozovnic so namreč večkrat dobili plačilo refundirano preko banke, lahko tudi po prijavi terjatev. Med njimi je denimo tudi Finančna uprava. Primeri so, da je agent, denimo turistična agencija, dobila refundirano plačilo za kupljene karte, a zneska ni vrnila potrošnikom. Nekatere agencije so prijavile terjatve, čeprav so že prejele dobropis od Mednarodnega združenja letalskih prevoznikov. Uradu za mladino pa je denimo upravitelj prerekal terjatev, saj je ta letalsko karto že v celoti koristil.
Najvišjo priznano terjatev – 8,7 milijona evrov – ima tako letalska družba Aktsiaselts Nordic Aviation Group iz Estonije. Nordica je Adrii odobrila posojilo. Upravitelj je nemški Lufthansi skupaj z njeno Lufthanso Technik priznal za 8,3 milijona evrov terjatev, banki Intesa Sanpaolo in Fraportu Slovenija, ki upravlja z brniškim letališčem, po 4,5 milijona evrov, Austrian Airlines tri milijone evrov, Bank of America Merrill Lynch, ki je terjatve do Adrie odkupila od DUTB, pa 1,2 milijona evrov. Zadnja je zavarovana s stavbno pravico na nepremičnini na Brniku.
Nekdanji zaposleni so prijavili 573 terjatev v skupni vrednosti 15,4 milijona evrov. Nekdanji direktor Holger Kowarsch je prijavil za 67.570 evrov terjatev. Prijavljene prednostne terjatve so sicer v razponu od nekaj tisočakov, številne pa močno presegajo sto tisoč evrov.
www.delo.si/gospodar...05945.html
Pri tem se mi zdi zanimivo, da razen Fraporta, ki je v nemški paradržavni lasti, med velikimi upniki ni nobenih naših podjetij. DUTB je svoje terjatve prodala, Petrol pa kakor da kerozina ni točil na lepe oči. So veliki magi 4K Invest uspešno nategnili cel kup tujcev le Slovencev ne?
bc123a sporočil: 48.253
[#2843545] 06.05.20 22:44 · odgovor na: FIN-379669 (#2843142)
Odgovori   +    0
[]
Obstaja tudi prisilna poravnava, če te še niso učili. Elegantna in zakonita kraja, če je pravilno pripravljena v naprej.
Le da ni čisto jasno, če lahko s takim manevrom obdržiš licence, landing slote in podobne za letalski biznis kritične stvari. Bi celo morda rekel, da je z licencami konec.
gogi1 sporočil: 5.314
[#2843558] 06.05.20 23:42 · odgovor na: FIN-379669 (#2843206)
Odgovori   +    3
[]
Stečajni ga je priznal dolga nekaj okoli čez 80 mio eur. Vprašanje koliko od teh 150 mio eur je realnega.

Vemo pa že od prej, kako je bilo: vsako leto je cca. 3 mio eur šlo preveč za "stroške".

Hej, Adria lahko posluje s pozitivno nulo v najboljših cajtih, z 1 mio eur minusa v normalnih cajtih. Sedaj pa je treba računati, kaj pomenijo vsi ti leti za naš BDP.

Računica ni nepomembna, ker drugi prevozniki lahko le v določenem daljšem obdobju zapolnijo 80% prejšnjih Adriinih linij.

Ampak... škoda se je že zgodila zdavnaj... in je , kar je. Morda pa nas je malo letov v Lj tokrat obvarovalo hujšega v tej virusni krizi. Je Adria še pravi cajt šla v stečaj...

... pa tudi sedaj ni objokovati, ker je letalstvo skupaj s turizmom na psu.
Adria je šla v stečaj prepozno, zato so tudi dolgovi tako veliki.

Če se lotiš računati, kaj pomenijo leti za BDP, moraš preračunati tudi, koliko BDP bi ustvarili tisti, ki so z davki prisilno prispevali za Adrio in koliko mrtve izgube pri tem naredi državni aparat, ki davke pobira in deli s subvencijami. Izračun bi te hitro pripeljal do ugotovitve, da so bile subvencije Adrii dejansko kriminalno dejanje.
pobalin sporočil: 14.456
[#2843561] 07.05.20 02:05 · odgovor na: (#2843543)
Odgovori   +    2
[abohte]
> [pobalin]
> So veliki magi 4K Invest uspešno nategnili cel kup tujcev le Slovencev ne?

What?! "Nekdanji zaposleni so prijavili 573 terjatev v skupni vrednosti 15,4 milijona evrov."
Mislil sem na upnike, dobavitelje. V povprečju naj bi vsakemu zaposlenemu ostali dolžni slabih 27 jurjev. To je kar veliko plač... ali pa so precej dolgo dobivali znižane plače. Pa še, kot je že omenil Rename, kdo ve, koliko prispevkov ni bilo plačanih.
Endimion sporočil: 10.251
[#2843562] 07.05.20 06:51 · odgovor na: pobalin (#2843530)
Odgovori   +    2
Jaz sem šel kar na ajpes gledat seznam.... od vseh terjatev (cca 150 mio) je prereekanih malo manj kot polovica. priznanih pa okol 80 mio.

Strani: 1