Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Novodobni BMW, ki se je odrekel plesu

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[Avto] Tema: BMW, ki več plesati ne more
[#2839788] 22.04.20 10:18 · odgovor na: anon-20668 (#2839679)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-207617 22.04.2020 10:31
[matjazfinance]
> [NemirniTujec]
> Normalno in pricakovano je, da premium avti veliko vec crkujejo od trotl ziher avtov (in imajo tudi drazje dele in drazje serviserje). Premium so ravno zaradi tega, ker ponujajo nove resitve, dodatne lepote in grehote, in ravno to so stvari ki crkujejo. Such is life.

Morda je to v realnosti normalno in pričakovano, pa ne bi smelo biti.
Ampak taka je realnost. Ker so potrošniki tako dopustili.

Je pa tudi res, da pravzaprav kupec "premium" avta niti ne rabi zanesljivosti.
Na nek nacin potrosniki niso samo "dopustili" tega, ampak so to zahtevali... ko imas na avtu vse sorte perks and news, pa bi rad da je cena samo malo visja, si pac prisilil proizvajalca, da to proizvaja v "drzimo pesti" mindsetu, ne pa v Toyota "triple check, test for 10 years" mindsetu.

Zadnja uporabna novost (poleg nepogresljivih fucking touchscreenov) je najbrz tempomat ki sam bremza. Na wikipediji imas zanimive clanke o vpeljevanju, najprej so se igrali japonci v zgodnjih devetdesetih, potem je bila aftermarket scena, potem je Mercedes naredil cisto delujoc radarski sistem v S klasi leta 99 (ki pa avta ni do konca ustavil - sistem mislim da ni razumel da pred njim nekaj STOJI, ampak samo da se res pocasi premika - radarji pac delujejo z izracunavanjem spremembe), ki ti je potrobil ko vec ni mogel iti pocasneje :-)). Kupil si avto za 100 jurjev ki ti trobi ko sam misli da je to dobro zate :-))))

Sistem ki je ladjo do konca ustavil (distronic plus) je Mercedes spravil na svet sele cca 2005 ali 2006, in slavni Jeremy Clarkson se je z njim poskusil zaklat in mu k sreci ni uspelo :-))) E klasa (avto za taksiste in upokojence) je to rec dobila sele 2009, A klasa (avto za mamice ki nocejo VW) pa sele 2013 - takrat kot WV Golf. Gotovo se izdelki po 2013 veliko manj kvarijo kot prvi primerki 2005.

Toyotini in Hondini everlasting mlincki so to rec vgradili sele cca 2017-2018. Na 15 letih preizkusanja drugih, in milijonih popravil in dobrih in slabih praks.

------

Vcasih se proizvajalcu posreci reliable premium avto - posebej pozni letniki iste serije, ko se je veliko napak ze pokazalo. Spet drugic se lahko zgodi, da je avto sicer imel sramotne porodne tezave, ki pa v resnici niso drage za popravit, pac v proces se je prikradlo nekaj neumnosti in zdaj je treba odkasljat tisocaka ali dva da jih odpravi. In odkasljas ta dva tisocaka, pa se vozis z BMW 5 ali Audi A6, ne pa s Ford Mondeom ki ima tehnologijo tako kot BMW leta 96' (jaz sem ljubitelj ford mondeov kot racionalnega nakupa sicer :-))

Tole je pa moj naslednji "sanjski" avto, (zdaj ko ti placajo za gorivo bi morda vzel petlitrskega AMG bencinarja :-) edino kar mi ni vsec je gor zaokrozen rob prtljaznika, ampak bomo preziveli (bo pes pac na zadnjem sedezu :-)): www.youtube.com/watc...fattebxxf8

Izjemna zgodba o uspehu je recimo toyotin Lexus LS - premium udobje, materiali in motorji, in nobenega sranja z okvarami. Bi zelel enkrat imeti ampak spet - nimajo karavana.