3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
5 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
6 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
6 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
6 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
6 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
7 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
8 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
8 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
9 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
9 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
10 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
10 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
10 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
11 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
11 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
12 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Novodobni BMW, ki se je odrekel plesu

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[Avto] Tema: BMW, ki več plesati ne more
[#2839679] 21.04.20 22:03 · odgovor na: anon-207617 (#2839660)
Odgovori   +    5
[NemirniTujec]
Normalno in pricakovano je, da premium avti veliko vec crkujejo od trotl ziher avtov (in imajo tudi drazje dele in drazje serviserje). Premium so ravno zaradi tega, ker ponujajo nove resitve, dodatne lepote in grehote, in ravno to so stvari ki crkujejo. Such is life.
Morda je to v realnosti normalno in pričakovano, pa ne bi smelo biti.
Ampak taka je realnost. Ker so potrošniki tako dopustili.

Je pa tudi res, da pravzaprav kupec "premium" avta niti ne rabi zanesljivosti.
Domnevam, da tudi moderni "premium" avti vendarle vsaj prvih par let ne crkujejo tako pogosto (če se motim, naj me kdo popravi) in da prvih par let večina deluje brez okvar. Nekateri tudi ne, in tisti malo štrlijo ven/zbujajo pozornost, ampak to je zaradi pričakovanj. Če na Renaultu po 3-4 letih nekaj crkne, to ne preseneti nikogar. Pri BMW-ju ali Audiju pa večina tega ne pričakuje. No, se bodo že navadili.
Po par letih pa tipični kupec svoj premiumski primerek itak zamenja za novejši primerek (target audience so načeloma sloji, ki si premium kanto dejansko lahko privoščijo, niti niso toliko namenjeni sirotam, ki se za svoj sanjski pleh zakreditirajo do grla).
Prava dolgoživost avta se pokaže šele čez 5 ali celo 10 let, in že prva cifra je itak krepko čez tisto, ki si jo lahko privošči dobro situirani gospod ali gospa, če si noče omadeževati družbenega ugleda*. Ko je Audi ali BMW star 5+ let in ga začne srati, to tipičnega prvotnega lastnika ne zanima in o tem nič ne ve, ker že nekaj časa vozi novejši model.

*opomba: to velja predvsem v normalnem razvitem svetu, kjer se proda največji procent tovrstne robe. Ljubi nam podalpski butalistan je po obsegu prodaje tu itak nepomemben.