Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Novodobni BMW, ki se je odrekel plesu

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[Avto] Tema: BMW, ki več plesati ne more
[#2839660] 21.04.20 20:34 · odgovor na: drugmirko (#2839658)
Odgovori   +    3
[drugmirko]
> [abrame]
> Vse premijske prednosti ki jih opisuješ pri nemški proizvodnji, so bile pri prijateljih in znancih ki imajo ali so imeli BMW avtomobile vidne v začetni fazi navdušenja. Pri vseh ki jih poznam se je kmalu potem pričelo pojavljati vse kar se pojavi pri vsakem "povprečnem" avtomobilu. Od pretitrane obrabe (npr. volana) do bizarnih kvarov (stikala /zataknjena hupa, zataknjene dolge luči, izpadanja stikal krmiljenja oken, nabuljene okenske obrobne tesnilne gume in še bi lahko našteval), da sem jih znal vprašati, če so slučajo tisto komponento naredili v Italiji ....
> Seveda je avto za marsikoga tudi ponos, predvsem če ga je dobro (pre)plačal in raje zamolči bizarne napake, ki se prej ali slej pojavijo.
> Moraš biti pa resnično nepoboljšljivo ponosen vernik, da se moraš na servis odpeljati s hupajočim avtom, oz. dolgimi lučmi, po tem ko si dokončal pot domov in ob živce spravil maso nedolžnih šoferjev.
> No vseeno me res zanima koliko kupcev bodo dobili za tega nadpremijskega golfa?

:D :))... ja sej vem, ni da bi mel kakšne pretirane iluzije okrog tega. predvsem iz dveh razlogov. prvi je ta, da je večina mainstream znamk v zadnjih 15-20 letih v tem pogledu (kvaliteta izdelave in uporabljeni materiali) kr konkretno zmanjšala razkorak do premiumskih izdelkov, drugi pa ta, da za rezanje stroškov, vse krajšem intervalu menjave generacij in čim večjim profitom, niso imune niti premiumske znamke... vendar, čeprav to kar omenjaš ni neodvisno od tega kar pravim zgoraj jaz, vseeno malo bol spada pod kategorijo, ki ji rečemo "zanesljivost". in v tej "reliability" kategoriji, je marsikatera premijska znamka zadnje cajte presenetljivo klecnila. ne vem, mogoče bo lažje če povem s primerom... moja nezakonita je dooolga leta kot službeni avto vozla Audijeve A4-ke. jaz pa sem si za "mestni potrlek", razvažanje offspringa u vrtec in kasneje v šolo in eventuelno še kej po potrebi, kupu Citroenov C2. po kvaliteti izdelave in materialih (če se omejimo samo na to) absolutno neprimerljiva avtomobila... v Audiju alcantara, aluminij, mehka guma na armaturi, natančni spoji, vse poravnano, nikjer nič ne škili ali štrli, moj C2 paaa -s sicer simpatično a hudo trdoplastično in nič kaj pretirano pedantno obdelano notranjostjo- ena taka "rajnglica" :P! ampak, njeni Audiji so meli kup problemov... od motorja (kompjuter, šobe, pumpa za ole), crkujočega softverja in ekrana MMI čudeža... na mojem francoskem, za široke slovenske mase, "etalonu šlampavosti" pa je v desetih letih uporabe crknla žarnca leve zadnje pozicije, šalter za lučko ročne zavore in prerjavela je objemka na nosilcu avspuha...
pa to kljub temu ne spremeni tega kar sem o premiumu reku v prejšnjem postu.
Normalno in pricakovano je, da premium avti veliko vec crkujejo od trotl ziher avtov (in imajo tudi drazje dele in drazje serviserje). Premium so ravno zaradi tega, ker ponujajo nove resitve, dodatne lepote in grehote, in ravno to so stvari ki crkujejo. Such is life.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2839660

Strani: 1

anon-20668 sporočil: 3.976
[Avto] Tema: BMW, ki več plesati ne more
[#2839679] 21.04.20 22:03 · odgovor na: anon-207617 (#2839660)
Odgovori   +    5
[NemirniTujec]
Normalno in pricakovano je, da premium avti veliko vec crkujejo od trotl ziher avtov (in imajo tudi drazje dele in drazje serviserje). Premium so ravno zaradi tega, ker ponujajo nove resitve, dodatne lepote in grehote, in ravno to so stvari ki crkujejo. Such is life.
Morda je to v realnosti normalno in pričakovano, pa ne bi smelo biti.
Ampak taka je realnost. Ker so potrošniki tako dopustili.

Je pa tudi res, da pravzaprav kupec "premium" avta niti ne rabi zanesljivosti.
Domnevam, da tudi moderni "premium" avti vendarle vsaj prvih par let ne crkujejo tako pogosto (če se motim, naj me kdo popravi) in da prvih par let večina deluje brez okvar. Nekateri tudi ne, in tisti malo štrlijo ven/zbujajo pozornost, ampak to je zaradi pričakovanj. Če na Renaultu po 3-4 letih nekaj crkne, to ne preseneti nikogar. Pri BMW-ju ali Audiju pa večina tega ne pričakuje. No, se bodo že navadili.
Po par letih pa tipični kupec svoj premiumski primerek itak zamenja za novejši primerek (target audience so načeloma sloji, ki si premium kanto dejansko lahko privoščijo, niti niso toliko namenjeni sirotam, ki se za svoj sanjski pleh zakreditirajo do grla).
Prava dolgoživost avta se pokaže šele čez 5 ali celo 10 let, in že prva cifra je itak krepko čez tisto, ki si jo lahko privošči dobro situirani gospod ali gospa, če si noče omadeževati družbenega ugleda*. Ko je Audi ali BMW star 5+ let in ga začne srati, to tipičnega prvotnega lastnika ne zanima in o tem nič ne ve, ker že nekaj časa vozi novejši model.

*opomba: to velja predvsem v normalnem razvitem svetu, kjer se proda največji procent tovrstne robe. Ljubi nam podalpski butalistan je po obsegu prodaje tu itak nepomemben.

Strani: 1