Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Novodobni BMW, ki se je odrekel plesu

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: BMW, ki več plesati ne more
[#2839658] 21.04.20 20:27 · odgovor na: abrame (#2839621)
Odgovori   +    0
[abrame]
Vse premijske prednosti ki jih opisuješ pri nemški proizvodnji, so bile pri prijateljih in znancih ki imajo ali so imeli BMW avtomobile vidne v začetni fazi navdušenja. Pri vseh ki jih poznam se je kmalu potem pričelo pojavljati vse kar se pojavi pri vsakem "povprečnem" avtomobilu. Od pretitrane obrabe (npr. volana) do bizarnih kvarov (stikala /zataknjena hupa, zataknjene dolge luči, izpadanja stikal krmiljenja oken, nabuljene okenske obrobne tesnilne gume in še bi lahko našteval), da sem jih znal vprašati, če so slučajo tisto komponento naredili v Italiji ....
Seveda je avto za marsikoga tudi ponos, predvsem če ga je dobro (pre)plačal in raje zamolči bizarne napake, ki se prej ali slej pojavijo.
Moraš biti pa resnično nepoboljšljivo ponosen vernik, da se moraš na servis odpeljati s hupajočim avtom, oz. dolgimi lučmi, po tem ko si dokončal pot domov in ob živce spravil maso nedolžnih šoferjev.
No vseeno me res zanima koliko kupcev bodo dobili za tega nadpremijskega golfa?
:D :))... ja sej vem, ni da bi mel kakšne pretirane iluzije okrog tega. predvsem iz dveh razlogov. prvi je ta, da je večina mainstream znamk v zadnjih 15-20 letih v tem pogledu (kvaliteta izdelave in uporabljeni materiali) kr konkretno zmanjšala razkorak do premiumskih izdelkov, drugi pa ta, da za rezanje stroškov, vse krajšem intervalu menjave generacij in čim večjim profitom, niso imune niti premiumske znamke... vendar, čeprav to kar omenjaš ni neodvisno od tega kar pravim zgoraj jaz, vseeno malo bol spada pod kategorijo, ki ji rečemo "zanesljivost". in v tej "reliability" kategoriji, je marsikatera premijska znamka zadnje cajte presenetljivo klecnila. ne vem, mogoče bo lažje če povem s primerom... moja nezakonita je dooolga leta kot službeni avto vozla Audijeve A4-ke. jaz pa sem si za "mestni potrlek", razvažanje offspringa u vrtec in kasneje v šolo in eventuelno še kej po potrebi, kupu Citroenov C2. po kvaliteti izdelave in materialih (če se omejimo samo na to) absolutno neprimerljiva avtomobila... v Audiju alcantara, aluminij, mehka guma na armaturi, natančni spoji, vse poravnano, nikjer nič ne škili ali štrli, moj C2 paaa -s sicer simpatično a hudo trdoplastično in nič kaj pretirano pedantno obdelano notranjostjo- ena taka "rajnglica" :P! ampak, njeni Audiji so meli kup problemov... od motorja (kompjuter, šobe, pumpa za ole), crkujočega softverja in ekrana MMI čudeža... na mojem francoskem, za široke slovenske mase, "etalonu šlampavosti" pa je v desetih letih uporabe crknla žarnca leve zadnje pozicije, šalter za lučko ročne zavore in prerjavela je objemka na nosilcu avspuha...
pa to kljub temu ne spremeni tega kar sem o premiumu reku v prejšnjem postu.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2839658

Strani: 1

anon-207617 sporočil: 6.899
[Avto] Tema: BMW, ki več plesati ne more
[#2839660] 21.04.20 20:34 · odgovor na: drugmirko (#2839658)
Odgovori   +    3
[drugmirko]
> [abrame]
> Vse premijske prednosti ki jih opisuješ pri nemški proizvodnji, so bile pri prijateljih in znancih ki imajo ali so imeli BMW avtomobile vidne v začetni fazi navdušenja. Pri vseh ki jih poznam se je kmalu potem pričelo pojavljati vse kar se pojavi pri vsakem "povprečnem" avtomobilu. Od pretitrane obrabe (npr. volana) do bizarnih kvarov (stikala /zataknjena hupa, zataknjene dolge luči, izpadanja stikal krmiljenja oken, nabuljene okenske obrobne tesnilne gume in še bi lahko našteval), da sem jih znal vprašati, če so slučajo tisto komponento naredili v Italiji ....
> Seveda je avto za marsikoga tudi ponos, predvsem če ga je dobro (pre)plačal in raje zamolči bizarne napake, ki se prej ali slej pojavijo.
> Moraš biti pa resnično nepoboljšljivo ponosen vernik, da se moraš na servis odpeljati s hupajočim avtom, oz. dolgimi lučmi, po tem ko si dokončal pot domov in ob živce spravil maso nedolžnih šoferjev.
> No vseeno me res zanima koliko kupcev bodo dobili za tega nadpremijskega golfa?

:D :))... ja sej vem, ni da bi mel kakšne pretirane iluzije okrog tega. predvsem iz dveh razlogov. prvi je ta, da je večina mainstream znamk v zadnjih 15-20 letih v tem pogledu (kvaliteta izdelave in uporabljeni materiali) kr konkretno zmanjšala razkorak do premiumskih izdelkov, drugi pa ta, da za rezanje stroškov, vse krajšem intervalu menjave generacij in čim večjim profitom, niso imune niti premiumske znamke... vendar, čeprav to kar omenjaš ni neodvisno od tega kar pravim zgoraj jaz, vseeno malo bol spada pod kategorijo, ki ji rečemo "zanesljivost". in v tej "reliability" kategoriji, je marsikatera premijska znamka zadnje cajte presenetljivo klecnila. ne vem, mogoče bo lažje če povem s primerom... moja nezakonita je dooolga leta kot službeni avto vozla Audijeve A4-ke. jaz pa sem si za "mestni potrlek", razvažanje offspringa u vrtec in kasneje v šolo in eventuelno še kej po potrebi, kupu Citroenov C2. po kvaliteti izdelave in materialih (če se omejimo samo na to) absolutno neprimerljiva avtomobila... v Audiju alcantara, aluminij, mehka guma na armaturi, natančni spoji, vse poravnano, nikjer nič ne škili ali štrli, moj C2 paaa -s sicer simpatično a hudo trdoplastično in nič kaj pretirano pedantno obdelano notranjostjo- ena taka "rajnglica" :P! ampak, njeni Audiji so meli kup problemov... od motorja (kompjuter, šobe, pumpa za ole), crkujočega softverja in ekrana MMI čudeža... na mojem francoskem, za široke slovenske mase, "etalonu šlampavosti" pa je v desetih letih uporabe crknla žarnca leve zadnje pozicije, šalter za lučko ročne zavore in prerjavela je objemka na nosilcu avspuha...
pa to kljub temu ne spremeni tega kar sem o premiumu reku v prejšnjem postu.
Normalno in pricakovano je, da premium avti veliko vec crkujejo od trotl ziher avtov (in imajo tudi drazje dele in drazje serviserje). Premium so ravno zaradi tega, ker ponujajo nove resitve, dodatne lepote in grehote, in ravno to so stvari ki crkujejo. Such is life.
abrame sporočil: 1.628
[Avto] Tema: BMW, ki več plesati ne more
[#2839841] 22.04.20 11:48 · odgovor na: drugmirko (#2839658)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: abrame 22.04.2020 12:01
Bizarne napake ki sem jih opisal zgoraj, so se pripetile v prvih 2 letih uporabe v več variantah serije 3. Obraba plastičnega dela volana pa v X5, iz katerega je v 4 letih izginil črni sloj in je izbila precej živahna rumena barva epoksija. Stvar je izgledala prav hecno.
Pri tem, da je omenjena X5 za 100km potrebovala 12 do 14l goriva, 2,4 JTD pa sem težko spravil čez 8 litrov.
vrac sporočil: 11.068
[Avto] Tema: BMW, ki več plesati ne more
[#2843241] 06.05.20 07:16 · odgovor na: drugmirko (#2839658)
Odgovori   +    0
Daj piši po pravopisu. Kdo bo pa zastopil tvoj vaški sleng. Pa nisi najhujši. Je en model, ki ne napiše niti en post z več kot 20% slovenskoh besed. Pa se ga očitno vsi bojimo, da bi mu kdo povedal, da je tu Slovenija, ne Culukafrija.

Strani: 1