26 min
S kozmetiko nad vrste
41 min
ZPIZ je določil nove pokojninske osnove 1
49 min
V Slovenijo prek madžarskega AutoWallisa prihajajo kitajski kombiji 2
1 ura
Špekulacija: ali je Ivan Anušić novi Plenković? 1
1 ura
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2)
2 uri
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
2 uri
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov 1
2 uri
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 2
2 uri
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
2 uri
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
2 uri
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
3 ure
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
3 ure
Slovenski Siemens prejemnik nagrade Feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
3 ure
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
4 ure
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
4 ure
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
4 ure
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi
5 ur
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Novodobni BMW, ki se je odrekel plesu

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

abrame sporočil: 1.628
[Avto] Tema: BMW, ki več plesati ne more
[#2839621] 21.04.20 17:46 · odgovor na: drugmirko (#2839555)
Odgovori   +    2
Vse premijske prednosti ki jih opisuješ pri nemški proizvodnji, so bile pri prijateljih in znancih ki imajo ali so imeli BMW avtomobile vidne v začetni fazi navdušenja. Pri vseh ki jih poznam se je kmalu potem pričelo pojavljati vse kar se pojavi pri vsakem "povprečnem" avtomobilu. Od pretitrane obrabe (npr. volana) do bizarnih kvarov (stikala /zataknjena hupa, zataknjene dolge luči, izpadanja stikal krmiljenja oken, nabuljene okenske obrobne tesnilne gume in še bi lahko našteval), da sem jih znal vprašati, če so slučajo tisto komponento naredili v Italiji ....
Seveda je avto za marsikoga tudi ponos, predvsem če ga je dobro (pre)plačal in raje zamolči bizarne napake, ki se prej ali slej pojavijo.
Moraš biti pa resnično nepoboljšljivo ponosen vernik, da se moraš na servis odpeljati s hupajočim avtom, oz. dolgimi lučmi, po tem ko si dokončal pot domov in ob živce spravil maso nedolžnih šoferjev.
No vseeno me res zanima koliko kupcev bodo dobili za tega nadpremijskega golfa?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2839621

Strani: 1

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: BMW, ki več plesati ne more
[#2839658] 21.04.20 20:27 · odgovor na: abrame (#2839621)
Odgovori   +    0
[abrame]
Vse premijske prednosti ki jih opisuješ pri nemški proizvodnji, so bile pri prijateljih in znancih ki imajo ali so imeli BMW avtomobile vidne v začetni fazi navdušenja. Pri vseh ki jih poznam se je kmalu potem pričelo pojavljati vse kar se pojavi pri vsakem "povprečnem" avtomobilu. Od pretitrane obrabe (npr. volana) do bizarnih kvarov (stikala /zataknjena hupa, zataknjene dolge luči, izpadanja stikal krmiljenja oken, nabuljene okenske obrobne tesnilne gume in še bi lahko našteval), da sem jih znal vprašati, če so slučajo tisto komponento naredili v Italiji ....
Seveda je avto za marsikoga tudi ponos, predvsem če ga je dobro (pre)plačal in raje zamolči bizarne napake, ki se prej ali slej pojavijo.
Moraš biti pa resnično nepoboljšljivo ponosen vernik, da se moraš na servis odpeljati s hupajočim avtom, oz. dolgimi lučmi, po tem ko si dokončal pot domov in ob živce spravil maso nedolžnih šoferjev.
No vseeno me res zanima koliko kupcev bodo dobili za tega nadpremijskega golfa?
:D :))... ja sej vem, ni da bi mel kakšne pretirane iluzije okrog tega. predvsem iz dveh razlogov. prvi je ta, da je večina mainstream znamk v zadnjih 15-20 letih v tem pogledu (kvaliteta izdelave in uporabljeni materiali) kr konkretno zmanjšala razkorak do premiumskih izdelkov, drugi pa ta, da za rezanje stroškov, vse krajšem intervalu menjave generacij in čim večjim profitom, niso imune niti premiumske znamke... vendar, čeprav to kar omenjaš ni neodvisno od tega kar pravim zgoraj jaz, vseeno malo bol spada pod kategorijo, ki ji rečemo "zanesljivost". in v tej "reliability" kategoriji, je marsikatera premijska znamka zadnje cajte presenetljivo klecnila. ne vem, mogoče bo lažje če povem s primerom... moja nezakonita je dooolga leta kot službeni avto vozla Audijeve A4-ke. jaz pa sem si za "mestni potrlek", razvažanje offspringa u vrtec in kasneje v šolo in eventuelno še kej po potrebi, kupu Citroenov C2. po kvaliteti izdelave in materialih (če se omejimo samo na to) absolutno neprimerljiva avtomobila... v Audiju alcantara, aluminij, mehka guma na armaturi, natančni spoji, vse poravnano, nikjer nič ne škili ali štrli, moj C2 paaa -s sicer simpatično a hudo trdoplastično in nič kaj pretirano pedantno obdelano notranjostjo- ena taka "rajnglica" :P! ampak, njeni Audiji so meli kup problemov... od motorja (kompjuter, šobe, pumpa za ole), crkujočega softverja in ekrana MMI čudeža... na mojem francoskem, za široke slovenske mase, "etalonu šlampavosti" pa je v desetih letih uporabe crknla žarnca leve zadnje pozicije, šalter za lučko ročne zavore in prerjavela je objemka na nosilcu avspuha...
pa to kljub temu ne spremeni tega kar sem o premiumu reku v prejšnjem postu.

Strani: 1