Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Novodobni BMW, ki se je odrekel plesu

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

PyotrNovak sporočil: 5.775
[Avto] Tema: BMW, ki več plesati ne more
[#2839425] 21.04.20 09:44 · odgovor na: drugmirko (#2839337)
Odgovori   +    10
Ko pogledas KAJ dobis za ta denar v US......NI da NI
Ce ne bi bilo tole napisano, bi rekel da se clovek zajebava. Nemci mislijo da bodo lahko svoj kriminal in kazni pokrili z absurdnimi cenami. ZDAJ? V TEM casu?
Zamudil so elektricne in ostali leta zadaj, sedaj pa se nore cene za navadne????
Elektricarjev pa itak v EU se desetletja ne bo vec kot cca 20% ker ni elektrike. Ze dejstvo da je 17 stara let firma vodilna je absurd. To bo se precej casa ostal nisni trg, ki pa je ZE zaseden. Ce bi nadzorni odbori res delali, bi morali ze zdavnaj nagnat direktorje. Sami sebi so ustrelil konja ki je vlekel voz.

Sem zadnjic bral kako nemska "zelena" energija buta po EU distrubucijskem sistemu in povzroca sunke tudi v Avstriji. Zelena A pa uvaza JEDRSKO iz Ceske.
EU vodijo norci. Zgleda da je bilo vsem mnogo predobro, pa bo treba poskusiti se kako je, ko je slabo. Ko bo NAJBOLJSI telefon tisti, ki mu bo baterija se delala, ne pa telefoni za 1500e.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2839425

Strani: 1

LeonTosic sporočil: 283
[Avto] Tema: BMW, ki več plesati ne more
[#2839426] 21.04.20 09:48 · odgovor na: PyotrNovak (#2839425)
Odgovori   +    2
To da se zgrazate nad ceno pomeni samo, da si ga ne morete privosciti :-)

Euro je pa vsak dan manj vreden, zato grejo pa cene gor.
drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: BMW, ki več plesati ne more
[#2839555] 21.04.20 13:24 · odgovor na: PyotrNovak (#2839425)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: drugmirko 21.04.2020 13:28
[PyotrNovak]
Ko pogledas KAJ dobis za ta denar v US......NI da NI
Ce ne bi bilo tole napisano, bi rekel da se clovek zajebava. Nemci mislijo da bodo lahko svoj kriminal in kazni pokrili z absurdnimi cenami. ZDAJ? V TEM casu?
Zamudil so elektricne in ostali leta zadaj, sedaj pa se nore cene za navadne????
Elektricarjev pa itak v EU se desetletja ne bo vec kot cca 20% ker ni elektrike. Ze dejstvo da je 17 stara let firma vodilna je absurd. To bo se precej casa ostal nisni trg, ki pa je ZE zaseden. Ce bi nadzorni odbori res delali, bi morali ze zdavnaj nagnat direktorje. Sami sebi so ustrelil konja ki je vlekel voz.

Sem zadnjic bral kako nemska "zelena" energija buta po EU distrubucijskem sistemu in povzroca sunke tudi v Avstriji. Zelena A pa uvaza JEDRSKO iz Ceske.
EU vodijo norci. Zgleda da je bilo vsem mnogo predobro, pa bo treba poskusiti se kako je, ko je slabo. Ko bo NAJBOLJSI telefon tisti, ki mu bo baterija se delala, ne pa telefoni za 1500e.
hja... sicer razen v tesle S in 3 že debelih 10, morda celo 15 in več let nisem posadil riti v kakšenga od amerikanskih štirikolesnih produktov, zato jim me bi želel delat krivice, ampak...v cajtih, ko sem, moram rečt, da me s kvaliteto in natančnostjo izdelave, uporabljenimi materiali, kompaktnostjo izvedbe in podobnim, niso glih impresionirali... preprosto niso bili na nivoju svoje takratne evropske in japonske konkurence. pa ne tam neki "plebejski Neoni", tudi orenk avto kot je Chrysler 300 (ki mi je še danes všeč), ne!
sploh se mi je pa nos "pobesil" v teslah... ja majo usnje, super je minimalizem armature, mega ekran in še sploh "kick" elektromotorja fascinirata... ampak, ko to malček popusti se neizogibno priplazi en tak "jogurt lonček" občutek, ki -razen, če si vernik- žal ne izgine. še sploh pa ne, če se potem presedeš v katerega od veliksotno -ne cenovno!!!- primerljivih evropskih premium avtov! nič česar se na ali v tesli lahko dotakneš se mi ni zdelo na nivoju niti evropskega mainstreama, kaj šele premiuma! recimo kabina Tesle 3 po kvaliteti izdelave in materialih niti približno ni na nivoju novega Peugeota 508, tudi če "osebni okus" zaobidemo v širokem loku...
enkrat, dolgo nazaj sem bral intervju z enim od takratnih šefov PSA, v katerem je razlagal o trudu okrog dviga kvalitete izdelave njihovih vozi, prek tega, kolko jim je uspelo zmanjšat "pannel gape" karoserije in v notranjosti zadnje generacije njihovih takratnih vozil, kako za*ebano je to, kolko pri tem še zaostajajo za nemškim premiumom, zakaj v tistem trenutku ne gredo dlje in kolko (in zarad česa) bi jih koštalo, če bi šli.... cifre se žal več ne spomnem, spomnem pa se, da me je pa rahlo "posedla" :))

v glavnem, čem rečt, da delat avtomobile z BMW-ju (al pa preostalemu "premiumu") primerljivo kvaliteto izdelave in voznimi lastnostmi, ni glih enostavno. niti poceni! če bi blo, bi to počeli vsi, pa ne! ker je pač za to potrebno met gromozanski "knov how" in izkušnje, kar pa košta.. in vse to se posledično odraža tudi na ceni! se pa ABSOLUTNO strinjam, da niti prbližno ne tolko, da bi upravičlo ceno testiranega primerka! ta z "racionalnim" res nima kej dosti in razlog za njo leži pretežno v "ker pač lahko"!
sam... če se vtaknemo v to, v čem majo pol smisel Audemar Piquetove ure al pa Armanijeve obleke? po tej logiki bi potem lahko vsi okrog hodili v Murinih gvantih z Seiko digitalnnimi urami na zapestju... in meli telefone, katerih baterije zdržijo po 5 dni in več :P ;)...

Strani: 1