Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

milos9 sporočil: 1.045
[FIN-209516]
"Denimo, pri električnem vozilu je menjavanje olja preteklost, saj motor ne potrebuje mazanja. Enako velja za zavorne ploščice, kolute in bobne, ki imajo občutno daljšo življenjsko dobo."
Da ni menjave olja razumem, ne vem pa kaj ima električni motor opraviti z zavornimi ploščicami? Avto z zelo skromnim motorjem (pospeški 0-100: 11.4 sekunde) ima za svojo velikost kar veliko težo (prazen tono in pol). Da se to ustavi se verjetno tudi nekaj ploščic podrsa.
ev-database.org/car/...-ZE50-R110
Mogoče bi to tehnologijo zaviranja veljalo prenesti na vozila z notranjim izgorevanjem?
Naj pripomnim, da že 8 let vozim navaden dizel z regeneracijo energije pri zaviranju, tako da to ni ravno novost, ki je drugi avti ne bi imeli.
Avto je res težek, do stotice ima celo 9,5 s... A vseeno, zaradi načina vožnje, zaviranja s pomočjo rekuperacije, zavore in s tem ploščice obremenjujemo zelo zelo redko. Takšnega načina vožnje se je sicer potrebno navadit, a gre lažje če si nagrajen z dodatnimi kilometri dosega in s tem odrešen "range anxiety".