6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
9 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
9 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
9 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
9 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
10 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
11 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
11 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
12 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
12 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
13 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317971 sporočil: 768
To sporočilo je izbrisal avtor (14.09.2020 23:14)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2838256

Strani: 1

milos9 sporočil: 1.046
[FIN-209516]
"Denimo, pri električnem vozilu je menjavanje olja preteklost, saj motor ne potrebuje mazanja. Enako velja za zavorne ploščice, kolute in bobne, ki imajo občutno daljšo življenjsko dobo."
Da ni menjave olja razumem, ne vem pa kaj ima električni motor opraviti z zavornimi ploščicami? Avto z zelo skromnim motorjem (pospeški 0-100: 11.4 sekunde) ima za svojo velikost kar veliko težo (prazen tono in pol). Da se to ustavi se verjetno tudi nekaj ploščic podrsa.
ev-database.org/car/...-ZE50-R110
Mogoče bi to tehnologijo zaviranja veljalo prenesti na vozila z notranjim izgorevanjem?
Naj pripomnim, da že 8 let vozim navaden dizel z regeneracijo energije pri zaviranju, tako da to ni ravno novost, ki je drugi avti ne bi imeli.
Avto je res težek, do stotice ima celo 9,5 s... A vseeno, zaradi načina vožnje, zaviranja s pomočjo rekuperacije, zavore in s tem ploščice obremenjujemo zelo zelo redko. Takšnega načina vožnje se je sicer potrebno navadit, a gre lažje če si nagrajen z dodatnimi kilometri dosega in s tem odrešen "range anxiety".

Strani: 1