Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Polo83 sporočil: 1.176
[7175S]
Ko bodo pri VW zagnali proizvodnjo in bodo s tem omogočili delo tudi slovenskim partnerjem v tem proizvodnem procesu, bi z dvotedenskim zamikom tudi jaz v Sloveniji dovolil prodajo avtomobilov, s tem da morajo avtomobilski trgovci na vratih zagotoviti ustrezne maske in rokavice za šlatnaje in preizkušanje vozil. Pri tem bi bilo pošteno, da naj vsi proizvajalci avtomobilov vozila iz proizvodnje letnik 2019 ali močno znižajo, še bolje pa da jih lifrajo v "Afriko". To kdaj je bilo vozilo prizvedeno kupec najlažje ugotovi po pnevmatikah, če bodo imele letnico 2019, potem je bilo vozilo izdelano leta 2019, ne glede na to kaj piše v uvoznih dokumentih, papir prenese vse. Pa da ne bo kdo od prodajalcev avtomobilov nabijal, da v proizvodnjo avtomobilskih tovarn proizvajalci pnevmatik pošiljajo pnevmatike iz skladišč in imajo zato letnico 2019, kar bi bila čista laž.

in trgovec bo močno znižal ceno oz. izvozil avto v Afriko(wtf) zaradi letnice na pnevmatikah? Zaradi gum ki stanejo 400eur?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2834197

Strani: 1

drugmirko sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 06.04.2020 11:27
[philips]
In zakaj bi jih morali znižat?
[Polo83]
in trgovec bo močno znižal ceno oz. izvozil avto v Afriko(wtf) zaradi letnice na pnevmatikah? Zaradi gum ki stanejo 400eur?
ne, ne zarad gum, temveč zato, ker po neki blesavi logiki največjega vpliva na veno rabljenega avta nimajo ne dejansko stanje vozila, ne njegova oprema&pogonski sklop, ne prevoženi kolometri (še posebej, če so pod "normalo") ampak -letnik izdelave vozila! in avtomobili največ svoje vrednosti izgubijo v prvih dveh letih od izdelave, v prvem letu tudi do 30%...

Strani: 1