Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.628
[FIN-389088]
Ne gre za mindset...vprašanje je bilo postavljeno zaradi besedila Odloka, ker tam ni omenjeno nobeno zaračunavane ali kritje stroška, upravniki pa stanovalcem že pošiljajo "ponudbe" v rangu 20 EUR+DDV na osebo na mesec.

In to za npr. petčlansko družino, kjer starši zaradi trentutnih ukrepov ne morejo (ali celo ne smejo) delati, ni več nepomemben zalogaj. V treh mesecih (kolikor naj bi po optimističnih scenarijih veljal odlok), je to 366 EUR samo za razkuževanja....poleg ostalih rednih stroškov upravnika.
Nam lahko posreduješ to ponudbo upravnika, da pogledamo. lahko kar na jure.gostisa pri finance.si

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2831336

Strani: 1

FIN-389088 sporočil: 29
Upravnik je PUN nepremičnine, zanj naj bi storitve izvajal nek čistilni servis. Cena, ki jo ponuja stanovalcem je 15 EUR+DDV na osebo na mesec - s pripisom, da se bo ta v prihodnje verjetno še zvišala zaradi pomanjkanja razkužil.

Pa še glede dileme, kdo krije stroške...če bo ministrstvo povedalo, da stroške krijejo etažni lastniki in ne upravniki sami, potem naj tudi povedo, kako naj se ti stroški etažnim lastnikom zaračunavajo glede na določbe Pravilnika o upravjanju večstanovanjskih stavb:
- po posamezni enoti, kot je to predvideno za dezinsekcije,deratizacije in sanitarne preglede ali
- po številu uporabnikov v enoti, kot je to predvideno za redno čiščenje skupnih prostorov.

Ker tudi na tem področju je trenutno texas pri ponudbah upravnikov.

Strani: 1