Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.967
Saj študiozneži imajo prav, ampak kdo bo plačal tale preskok (ki bo drag) in kdo, ob sedanji stopnji razvoja baterij in omrežja, bo potrpežljivo čakal vsaj pol ure ob vozilu (da se napolni) vsake 180 km opravljene razdalje?

Pa še in še. Če ne bi bila sedaj kriza in ljudje bodo previdni ter bi država izdatno subvencionirala to vse skupaj, bi rekel, ajd, gremo počasi in začetek v urbane BEV... tako pa,... bomo še malo počakali, pa potem videli in sodili.

(Tisti premožnejši pa naj si kar privoščijo e-vozilo... bolje to, kot bencinarji s povprečno porabo 15 l/100 km.)

(Počasi bomo šli v ta vozila.. pa še kaj se bo našlo v naslednjih 10 letih...)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2829540

Strani: 1

comteo sporočil: 664
Danes je električni avto cenejši od vseh naftnih že pri nabavi, kaj šele pri uporabi.
Če začnemo od VW eUp! ki ga kupijo za 110€ mesečno brez pologa... preko EGolfa za 180€ mesečno brez pologa, enako eSmart... Kia SOul 190€ brez pologa... Nissan Leafi od 220€ mesečno brez pologa...
Torej ljudje brez prihrankov in denarja, samo z redno službo si ga lahko kupijo - investicija se jim splača prvi dan po nakupu (ker investicije ni bilo - nakup na kredit EKO sklada BREZ POLOGA). Naprej so stroški veliko manjši od stroškov rabljenih naftnih avtov (ni cestne takse, ni goriva, servisni stroški so zanemarljivi, ni okvar, dolge garancijske dobe)...
Ne vem, kdo je danes nor kupiti naftni avto, še posebej nov naftni avto??? Seveda, če ne dela vsak dan 500 kilometrov.
226.000 družin ima 2 ali več avta. Torej enih 300.000 avtov v SLO so "drugi avti v družini". Kaj ti avti rabijo 400 km avtonomije? Čemu? večina niti vinjete nima.

Strani: 1